فیات 500

خودرو فیات 500 در راه بازار ایران + مشخصات و امکانات

فیات 500 توسط شرکت پارسیان موتور به بازار خودرو ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو کوچک شرکت فیات آشنا می‌شویم.

فیات 500 بدون شک یکی از محبوب‌ترین خودروهای سایز کوچک در بازارهای جهانی محسوب می‌شود که مدل‌های نخستین آن در سال‌های 1957 تا 1975 به تولید رسید و با فروش 4 میلیون دستگاه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ ایتالیا شناخته می‌شود. اکنون خبرها حاکی از آن است که شرکت پارسیان موتور موفق به دریافت مجوز واردات یا مونتاژ خودرو Fiat 500 شده و به زودی شاهد حضور آن در بازار ایران خواهیم بود.

مشخصات فیات 500

فیات 500

فیات 500 جدید در بازارهای مختلف با موتورهای بنزینی و دیزلی متفاوتی عرضه می‌شود که مشتریان می‌توانند برای آن گیربکس‌های 6 سرعت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را سفارش دهند. از موتورهای این خودرو می‌توان به مدل‌های 900 سی‌سی توربوشارژ، ۱.۴ لیتر توربو شارژ، 1.2 لیتر و 1.4 لیتر تنفس طبیعی اشاره کرد.

فیات 500

این خودرو جزو خودروهای بسیار سبز و دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود؛ چراکه دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و متوسط مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر فقط 4.2 لیتر است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 188 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

فیات 500

از امکانات فیات 500 می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی، پورت USB – AUX و اتصالات بلوتوث، مه شکن جلو و عقب، سنسور غروب و باران، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای سرنشینان، سیستم کنترل گشتاور موتور (MSR)، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم کروز کنترل، سیستم تهویه دوگانه مطبوع، نمایشگر فشار باد لاستیک، صفحه نمایشگر رنگی و لمسی 7 اینچی، آینه های جانبی برقی گرمکن دار اشاره کرد. طرح فروش فیات 500 طی روزهای آینده توسط پارسیان موتور شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*