قیمت خودرو

قیمت خودرو در کارخانه تا پایان سال افزایش پیدا نخواهد کرد

رئیس شورای رقابت اعلام کرد قیمت خودرو توسط ایران خودرو و سایپا در سه ماهه پایانی سال به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد.

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که آیا روش قرعه کشی خودرو در طرح‌های فروش همچنان اجرا خواهد شد یا خیر عنوان کرد تا وقتی که میزان تقاضا از عرضه بیشتر باشد، به ناچار از این راهکار استفاده می‌کنیم، اما اگر روش‌های جایگزینی برای این طرح پیشنهاد شود، آنها را بررسی خواهیم کرد. رئیس شورای رقابت در ادامه تاکید کرد به دلیل شرایط بازار تصمیم بر آن شد که قیمت خودرو تا پایان سال افزایش پیدا نکند.

لغو افزایش قیمت خودرو تا پایان سال

رئیس شورای رقابت در ادامه بیان کرد نرخ تورم بخشی سه ماهه پایان سال از سوی بانک مرکزی به شورای رقابت اعلام شد که طبق آن نرخ تورم بخشی محصولات ایران خودرو 14.1 درصد و محصولات سایپا 14.75 درصد است، اما به دلیل شرایط بازار تصمیم بر آن شد تا رفتاری هیجان‌انگیز در بازار خودرو اعمال نکنیم و به همین دلیل قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا تا سه ماهه پایانی سال به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد.

رضا شیوا با تاکید بر این که قیمت خودروهای کم تیراژ و پرتیراژ تا پایان سال افزایش نخواهد یافت گفت ما در این سه ماه بازار را مورد رصد قرار خواهیم داد و اگر ضروری باشد جلسه شورای رقابت برگزار خواهد شد، در غیر این صورت تا پایان سال جلسه خودرویی برگزار نخواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نه تور ورخدا افزایش بدین اونقدر پررو و وقیح هستین که این کارو کنید

  2. ضرر نکنن اینا فقط

  3. نه توروخدا افزایش بدین.22بهمن نزدیکه باز

  4. علیرضا قرایی ادبی

    چرا وقتی قیمتا و دلار رو به کاهشه اینا باز دارن از افزایش قیمت خودرو حرف میزنن عجب مسخره بازیه ای هست