انتقال شارژ ایرانسل

رمز انتقال شارژ ایرانسل

رمز انتقال شارژ ایرانسل یا همان کد انتقال شارژ، یکی از روش های افزایش اعتبار سیم کارت ایرانسل انتقال آن به مشترک دیگری است که در ادامه به آموزش روش های انجام آن می‌پردازیم.

احتمالا برایتان پیش آمده در شرایطی قرار بگیرید که امکان خرید شارژ میسر نباشد و در عین حال نیاز به برقراری یک تماس فوری دارید. در این شرایط تنها چیزی که به ذهن می‌رسد دریافت شارژ از دوستان و دیگر دارندگان سیم‌کارت ایرانسل بوده تا در سریع‌ترین حالت ممکن بتوانید به ادامه کارهایتان بپردازید. خوشبختانه با سرویس انتقال شارژ ایرانسل یا همان «خط به خط» می‌توانید برای دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور شارژ ارسال کنید. همچنین امکان پرداخت بخشی از قبض مشترکان دائمی از این طریق نیز وجود دارد. در ادامه نحوه انجام این فرآیند را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

انتقال شارژ ایرانسل

پیش از شروع باید به نکات زیر توجه کنید:

  • توجه داشته باشید که در هر بار انتقال شارژ، مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب شما (فرستنده) کسر می‌شود.
  • مشترکان دائمی در هر ماه از دوره قبض خود می‌توانند تا مبلغ 5 هزار تومان اعتبار انتقال دهند.
  • در صورتی که مشترکان دائمی صورتحساب خود را تا موعد مقرر پرداخت نکرده باشند، سرویس خط‌ به خط برای آن‌ها غیرفعال خواهد بود.
  • با شماره‌گیری کد #۲*۱۴۲* و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه می‌توانید رمز خود را تغییر دهید.
  • در صورتی که ۲۰ بار دستور خط‌ به ‌خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می‌شود. برای فعال‌سازی مجدد آن می‌توانید با شماره‌گیری ۷۰۰ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.
  • با سرویس خط‌ به‌ خط نمی‌توانید شارژ شگفت‌انگیز را انتقال دهید.
  • اگر از شماره شما در زمینه ارسال شارژ یا پرداخت صورتحساب سیم‌کارت دیگران سو استفاده شده یا می‌خواهید به فهرست تمام شماره‌هایی که برای شما شارژ ارسال کرده‌اند یا صورتحساب شما را پرداخته‌اند یا شما برای آنها شارژ ارسال کرده‌اید یا صورت‌حسابشان را پرداخته‌اید دسترسی داشته باشید، لازم است از طریق مراجع قضایی اقدام کنید و پس از دریافت نامه، از طریق یکی از واحدهای حقوقی پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

انتقال شارژ ایرانسل

انتقال شارژ ایرانسل به سه روش زیر انجام می‌شود.

انتقال شارژ ایرانسل از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من

انتقال شارژ ایرانسل

 

برنامه ایرانسل من را از طریق این لینک دانلود کنید. سپس در انتهای صفحه اصلی این برنامه و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط‌ به‌ خط شوید. با وارد کردن شماره تلفن همراه مقصد و مبلغ مورد نظر، سیم‌کارت مخاطب شارژ خواهد شد.

کد دستوری USSD

انتقال شارژ ایرانسل

اگر اولین بار است که قصد انتقال اعتبار دارید، باید ابتدا با شماره‌گیری #۱*۱۴۲* یا #۱*۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسل‌تان یک رمز انتقال اعتبار ۴ رقمی برای خود تعیین کنید. از این پس می‌توانید با شماره‌گیری یکی از این کدها و واردکردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ موردنظر و رمز ۴ رقمی تعیین‌شده، اعتبار خود را ارسال کنید.

پیامک

انتقال شارژ ایرانسل

در یک پیامک به ترتیب «شماره تلفن دریافت‌کننده اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حرفی و در حالی که با علامت : از هم جدا شده‌اند، به سرشماره ۱۱۱۲ ارسال کنید.

از چپ به راست:

شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار – مبلغ اعتبار موردنظر به ریال – شماره تلفن دریافت کننده اعتبار

درخواست انتقال شارژ ایرانسل

اما اگر شما در جایگاه کسی باشید که در حال حاضر به دریافت شارژ نیاز دارد، می‌توانید از طریق زیر از مخاطبانتان درخواست شارژ کنید.

برنامه ایرانسل من

پس از دانلود برنامه ایرانسل من از طریق این لینک، در انتهای صفحه اصلی این برنامه و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط ‌به‌ خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کرده، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره مورد نظر خود بفرستید.

کد دستوری USSD

برای درخواست اعتبار می‌توانید هر یک از کدهای #۳*۱۴۲* یا #۳*۳*۱*۵۵۵* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. سپس با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر، از شماره وارد شده درخواست اعتبار کنید. با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره ۱۱۱۵ شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند و برای قبول ارسال اعتبار کافیست کد تایید را به ۱۱۱۵ بفرستد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*