خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی با سیم کارت آنلاین من

ارتباط با خارج از کشور و استفاده از سرویس های خارجی روز به روز برای ایرانیان سخت‌تر می‌شود و به دلیل تحریم شماره های ایرانی بیشتر ایرانیان نمی‌توانند به راحتی از سرویس‌های خارجی استفاده کنند یا با نزدیکانشان در خارج از کشور ارتباط برقرار کنند.

ما در سیم‌کارت آنلاین من با ارائه سرویس‌های متنوع شماره مجازی اکثر نیازهای کاربران ایرانی به داشتن یک شماره خارجی را رفع کرده‌ایم؛ در این پست با ما همراه باشید تا به بررسی سرویس‌های مختلف سیم کارت آنلاین من بپردازیم.

اجاره ماهانه شماره مجازی

خرید شماره مجازی

اجاره شماره مجازی

این سرویس مناسب اشخاصی است که قصد گسترش کسب و کار خود را دارند، نیاز دارند تا یک شماره محلی در کشور مورد نظرشان داشته باشند یا سفرهای زیادی می روند و نیاز دارند تا یک شماره ثابت داشته باشند.

با استفاده از شماره های محلی راحت‌تر می‌توانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید، هزینه تماس های بین المللی خود را تا 3 برابر کاهش دهید، یک IVR در کشور مد نظرتان راه‌اندازی کنید و راحت‌تر با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.

شماره های این سرویس را می‌توانید را یکی از دسته‌های زیر سفارش دهید.

  • شماره موبایل مجازی : شماره های موبایل مجازی با قابلیت ارسال و دریافت پیامک و تماس
  • خط تلفن مجازی : خط تلفن ثابت مجازی با قابلیت دریافت فکس، تماس و پیامک
  • شماره تلفن های Toll-Free : شماره‌هایی مخصوص شرکت‌ها که تماس با آن‌ها رایگان می‌باشد و فرد خریدار هزینه تماس مشتری‌ها را می‌پردازد

همچنین این شماره‌ها بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند به صورت فریلنسری کار کنند یا قصد اهراز هویت در سایت‌های ترید را دارند می‌باشد.

امکان سفارش شماره مجازی برای بیش از 20 کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی در سیم کارت آنلاین وجود دارد برای سفارش این شماره‌ها می‌توانید از صفحه اجاره شماره مجازی اقدام کنید.

خرید شماره مجازی یکبار مصرف

خرید شماره مجازی

اپلیکیشن

شماره‌های این بخش از 40 کشور مختلف آسیایی و اروپایی ارائه می‌شوند و مخصوص کسانی است که قصد دارند با هزینه‌ای اندک چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی داشته باشند.

با استفاده از این بخش می‌توانید یک یا چند سرویس را به طور همزمان خریداری کنید و با هر کدام در یک شبکه اجتماعی ثبت نام کنید، شماره‌های این بخش بسیار ارزان هستند اما قابلیت تمدید را ندارند و امکان آنلاین نگه داشتن‌ها برای 12 هفته فراهم شده.

برای خرید شماره مجازی می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید یا از اپلیکیشن استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*