جعبه گوشی ردمی K40

عکس جعبه گوشی ردمی K40 خبرساز شد؛ احتمال فروش بدون شارژر

تصویری از جعبه گوشی ردمی K40 با دو سایز مختلف منتشر شده است. این تفاوت اندازه نمی‌تواند معنای خوبی برای خریداران بالقوه ردمی کی 40 – Redmi K40 داشته باشد.

در فاصله کمی که تا برگزاری مراسم رونمایی باقی مانده، تصویر جعبه گوشی ردمی K40 خبرساز شده است. در این عکس، جعبه‌هایی را با دو اندازه متفاوت می‌بینیم که باید به وجود یا نبود شارژر در آن‌ها مرتبط باشد.

جعبه گوشی ردمی K40

در واقع، به نظر می‌رسد برند زیر مجموعه شیائومی، می‌خواهد از نحوه فروش گوشی Mi 11 الگوبرداری کند؛ چرا که آن پرچمدار هم در دو نسخه وارد بازار شد؛ یکی بدون شارژر، دیگری با همان قیمت و همراه شارژر!

البته علاوه بر ردمی کی 40، باید منتظر مدل Pro هم باشیم. انتظار می‌رود هر دو دستگاه، نمایشگر آمولد حفره‌دار داشته باشند. حتی گفته می‌شود این پنل، گران‌ترین نسخه موجود در بازار است.

احتمالا مدل معمولی از چیپست معرفی نشده‌ی اسنپدراگون 775G قدرت خواهد گرفت؛ ولی ردمی کی 40 پرو باید مانند شیائومی می 11، یک پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 888 باشد. قیمت پایه این مدل، 2998 یوان اعلام شده که معادل 463 دلار است.

پیش‌بینی می‌شود در اواخر بهمن، شاهد معرفی و فروش این دو گوشی هوشمند باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باز همین کار اپل و سامسونگ رو بنجل سوتی میاد اسکی میکنه…همینطور که 2 سال زور زد و طراحی با حاشیه های 2 متری تحویل همون 2 تا مشتری مونده داد و الان رو آورده به طراحی ناچ…خخخ
    سونی،فسیل دنیای تکنولوژی

  2. عجب!اینا هم مثل بنجلسونگ مجبورن پول اضافی 500تومنی برای خرید شارژر بدن
    البته یه هندزفری هم باید بخرن
    سرجمع 1میلیون باید دست به جیب بشن البته برای جنس بنجل اصل بنجلسونگ 2میلیون ناقابل

  3. حالا اونا مشکلی ندارن جنس اصلی رو از نمایندگی میگیرن ولی اینجا که نمایندگی نداره