قیمت جک تی 8

قیمت جک تی 8 به عنوان پیکاپ جدید کرمان موتور رسما اعلام شد

قیمت جک تی 8 به عنوان پیکاپ جدید کرمان موتور رسما اعلام شد. شرکت کرمان موتور فروش اقساطی این پیکاپ چینی را در بهمن 99 آغاز کرد.

جک تی 8 یا کی ام سی T8 به عنوان نخستین پیکاپ کرمان موتور محسوب می‌شود که به تازگی به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو دو دیفرانسیل و مونتاژی جدید بازار ایران از موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعت دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از وضعیت‌های مختلف سامانه انتقال این خودرو نیز می‌توان به حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین اشاره کرد.

کی ام سی T8 به امکاناتی چون لامپ‌های زنون، چراغ روشنایی روز، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک و دوربین عقب، فرمان هیدرولیک و دو کیسه هوا مجهز است.

قیمت جک تی ۸ در بهمن 99

قیمت جک تی 8

شرکت کرمان موتور طی روزهای گذشته پیکاپ جدید خود را به صورت اقساطی به مشتریان عرضه کرده است. طبق بخشنامه پیش فروش، قیمت مصوب این پیکاپ چینی حدود 699 میلیون تومان بوده که با موعد تحویل شهریور 1400 به مشتریان عرضه می‌شود. علاوه بر این امکان خرید این خودرو با موعد تحویل مهر 1400 و قیمت روز نیز امکان‌پذیر است. در این طرح فروش برای مشتریان سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 12 درصد در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*