حریم خصوصی واتساپ

واتس اپ دست به کار شد؛ توضیح در مورد حریم خصوصی واتساپ با Status

جدیدا به روزرسانی بحث برانگیزی برای WhatsApp رخ داد. اکنون این نرم افزار در تلاش است تا با پیام‌های استاتوس، نگرانی کاربران در مورد حریم خصوصی واتساپ را کاهش دهد.

این روزها از محبوبیت واتس اپ کاسته شده و بسیاری از کاربران آن را برای وجود گزینه‌های جایگزین بهتر ترک کرده‌اند. حال با استفاده از پیام‌های بخش Status این نرم افزار به کاربران در مورد حریم خصوصی واتساپ توضیح داده است. طبق استاتوس‌ها، این به روزرسانی و داده‌های آن بی خطر است. به زبان ساده‌‎تر پیام‌های بخش وضعیت همانند استوری‌های اینستاگرام و موارد مشابه در سایر برنامه‌ها بوده و واتس اپ قصد دارد از آن برای صحبت در مورد حریم خصوصی استفاده کند.

واتس اپ با نگرانی کاربران درباره حریم خصوصی و تغییر سیاست این برنامه و عدم اعتماد عمومی به فیس بوک مواجه شده است. در حالیکه رقبایی همچون Telegram با سرعت بسیاری در حال رشد هستند، WhatsApp نیز در تلاش است تا از نگرانی کاربرها کم کند.

طبق گزارش اخیر The Verge شیوه‌های حریم خصوصی WhatsApp در بخش وضعیت‌ها منتشر شده است. مهم‌ترین پیامی نیز که منتشر شده است، این موضوع است: “واتساپ نمی‌تواند مکالمات شخصی شما را بخواند و یا به آن‌ها گوش دهد چون رمزگذاری می‌شوند”.

این شرکت در مورد آخرین آپدیتش می‌گوید اطلاعات غلطی از آن منتشر شده و این موضوع باعث سردرگمی کاربران شده است. واتساپ با استفاده از ویژگی “وضعیت” تمام اطلاعات لازم برای کاربران را منتشر کرده است و شما برای دسترسی به آن پس از به روزرسانی می‌توانید پیام‌های مربوطه را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به صفحه WhatsApp FAQ مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعاتی در مورد داده‌هایی منتشر شده است که نه واتساپ نه فیس بوک به آن دسترسی نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*