جک اس 5 فیس لیفت

کرمان موتور از عرضه جک اس 5 فیس لیفت به بازار در آینده‌ای نزدیک خبر داد

کرمان موتور از عرضه جک اس 5 فیس لیفت به بازار خبر داد. کرمان موتور قصد دارد نسخه جدیدی از کراس اوور چینی جک S5 را به بازار ایران عرضه کند.

اخیرا شرکت کرمان موتور تصویری از نسخه جدید کراس اوور چینی جک اس 5 را منتشر کرد که در وبسایت رسمی جک با نام S5 II شناخته می‌شود. این نسخه جدید که در واقع فیس لیفتی از جک S5 است با نسخه اولیه خود شباهت زیادی دارد و در واقع طراحان شرکت چینی JAC برای آن تغییرات جزئی را در نظر گرفتند.

مشخصات جک اس 5 فیس لیفت

جک اس 5 فیس لیفت

این خودرو اکنون از جلوپنجره بزرگ با یک لبخند کرومی بهره می‌برد و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز در بخش میانی آن به چشم می‌خورد. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه با تغییراتی همراه شده و اکنون تهاجمی‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در نمای جانبی و عقب این خودرو شاهد تغییر خاصی نسبت به نسخه اولیه نیستیم.

شرکت کرمان موتور در خصوص این خودرو اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود برای این مدل نیز از همان موتور خودرو کی ام سی کی 7 استفاده شود؛ این پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قادر به تولید قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن‌متر است. احتمالا شرکت کرمان موتور طی روزهای آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس لیفت را فعال خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    واقعاً جک s۵ با توجه به ویژگی هایی که دارای یک ماشین بسیار خوب محسوب میشه اما با این فیس لیفت جدید واقعاً ظاهر زیبا و جذابی دارد