مارک ویلمور , نویسنده انیمیشن سیمپسون ها

مارک ویلمور ، نویسنده انیمیشن سیمپسون ها به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده انیمیشن سیمپسون ها در سن 57 سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی چندین جایزه را تاکنون دریافت کرده بود.

مارک ویلمور – Marc Wilmore نویسنده و تهیه کننده انیمیشن سیمپسون ها که 10 بار جایزه امی را برای این سری کارتونی دریافت کرده بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سن 57 سالگی درگذشت. لاری ویلمور، برادر بزرگتر مارک و یک کمدین، روز یکشنبه در توییتر نوشت:

برادر شیرین و دوست‌داشتنی من، مارک ادوارد ویلمور، شب گذشته در حالی که با بیماری کووید 19 مبارزه می‌کرد و شرایط این بیماری او را رنج می‌داد، درگذشت. برادرم مهربان‌ترین، لطیف‌ترین، خنده‌دارترین و فرشته‌ای بود که تاکنون شناخته‌ام. دوستت دارم برادر کوچک.

مارک ویلمور پس از  فارغ‌التحصیلی از کال پلی پومونا، کار خود را در دهه 90 میلادی با نوشتن شروع کرد و سپس به عنوان عضوی از بازیگران در نمایش کمدی «به رنگ زنده» انتخاب شد. نوشتن او در آنجا باعث شد برای اولین بار نامزد دریافت جایزه امی شود. او در ادامه به عنوان نویسنده نمایش امشب با بازی جی لنو و همچنین استاپ موشن برادرش لاری یعنی The PJs فعالیت کرد.

ویلمور در ادامه تهیه کننده و نویسنده مشترک انیمیشن مطرح و محبوب سیمپسون ها و همچنین مجموعه انیمیشن F is For Family شد. علاوه بر نویسندگی، صدای او روی برخی شخصیت‌های نمایش‌هایی که کار می‌کرده وجود داشت.

همدردی با فوت نویسنده انیمیشن سیمپسون ها

پس از اعلام خبر فوت مارک ویلمور در توییتر لاری، نویسندگان و کمدین‌های دیگر به خاطر مهربانی و شوخ‌طبعی او، نسبت به وی ابراز عشق کردند. کمدین مت اسوالت در توییتر خطاب به لاری ویلمور نوشت:

من برای غم و فقدان شما بسیار متاسفم، لاری. من وقتی در نمایش امشب کار می‌کردیم با مارک آشنا شدم. ما گلف بازی کردیم و خیلی خندیدیم. او پسر خوبی بود و دلتنگش خواهیم شد.

دیوید آلن گریر، بازیگر نیز نوشت مارک خنده‌دارترین و شیرین‌ترین پسری بود که تا به حال دیده بودم. امیدوارم که او در آرامش آرام بگیرد. مایکل پرایس، نویسنده دیگر انیمیشن سیمپسون ها نیز نوشت:

استعداد بزرگ دیگری که خیلی زود گرفته شد. من این افتخار را داشتم که در بهترین بخش‌های 23 سال گذشته در کنار مارک ویلمور در سه برنامه FIFF، سیمپسون‌ها و PJs کار کنم و او جالب‌ترین شخص در هر اتاقی بود. او یک مرد فوق‌العاده و بی بدیل بود. آسوده بخواب دوست من.