مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ کنترل کامپیوتر شما را به دست هکرها می‌سپارند

برخی مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 روزنه‌هایی را در اختیار هکرها قرار می‌دهد که می‌توانند کنترل کامپیوتر شما را به دست بگیرند.

یکی از قابلیت‌های بازی Cyberpunk 2077 امکان پشتیبانی از مدهای مختلف است. استفاده از Mod در بازی‌ها چیز جدیدی نیست. آن‌ها قابلیت جذابی هستند که به گیمرها اجازه می‌دهند از المان‌هایی در بازی که مستقیماً توسط خود بازی‌ساز در آن پیاده‌سازی نشده لذت ببرند و این باعث محبوبیت بسیار زیاد مدها شده است.

به عنوان مثال بازی Skyrim دارای مدهایی است که بافت‌ها را در بازی به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشند و از آن یک بازی نسل جدید می‌سازند. اما گزارش تازه منتشر شده از Forbes نشان می‌دهد همیشه هم مدها سرگرم کننده و جذاب نیستند. آن‌ها متوجه شده‌اند که برخی از مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بدافزارهایی در قالب یک Mod معمولی هستند که با اجرای کدهای دستوری خاص، کنترل کامپیوتر شما را به دست هکرها می‌سپارند.

بیشتر بخوانید:

فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود باگ‌ها و مشکلات

این گزارش ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان این بازی، سی دی پروجکت، به کاربران در خصوص آسیب‌پذیری‌های ممکن هشدار داده‌اند. هرچند پچ hotfix 1.1 تازه منتشر شده نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند و کاربران باید منتظر انتشار نسخه بعدی این پچ باشند تا جلوی آسیب‌پذیری حاصل استفاده از مدها را بگیرد. اما تا آن زمان راهی برای محافظت از شما وجود دارد.

تمام گیمرها باید Cyber Engine Tweaks را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند؛ زیرا آن می‌تواند جلوی مشکلات احتمالی را بگیرد. البته این بدان معنا نیست که CD Projekt چشمش را روی این اتفاقات بسته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    واقعاً این بازی سایفرپانک هم برای خودش دردسره های خاصی را ایجاد کرده ها خوب یک سال دیرتر مانده شعرش میکردین انقدر به مخاطبان هم قول انتشار زودشو نمی‌دادیم یکسال کامل جامع می نشستیم روی همه ویژگی ها شکار می‌کردیم باباشو برطرف می‌کردیم ویژگی های امنیتی شد درست می کردیم که الان خیالتون راحت باشه و به پروژه بعدی تان فکر کنید که هنوز و هنوز و هنوز باید میان به مشکلات سایپا نکته توجه کنند