مرگ هفت اسپانیایی بعد از تزریق واکسن کرونا

مرگ ۷ اسپانیایی بعد از تزریق واکسن کرونا ؛ احتمال ابتلای دوباره تزریق کنندگان

بعد از تزریق واکسن کرونا فایزر ۷۸ فرد اسپانیایی ساکن شهر تولدو مجدداً به کرونا مبتلا شدند و ۷ نفر آن‌ها هم جان خود را از دست دادند.

٧٨ نفر از افراد ساکن در خانه‌ی سالمندان شهر تولدو واقع در کشور اسپانیا بعد از تزریق واکسن فایزر به کرونا مبتلا شدند و هفت نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند. طبق اعلام بیزنس تودی، تزریق واکسن فایزر به ٧٨ نفر از ساکنان خانه سالمندان شهر تولدو واقع در کشور اسپانیا باعث شد تا کل این افراد به کرونا مبتلا بشوند و سرانجام هفت نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپانیایی (EFE)، اکثر افرادی که به این ویروس مبتلا شدند از دنیا رفتند و چهار نفر از ساکنان در بیمارستان بستری هستند و ١٢ نفر از کارمندان این خانه‌ی سالمندان نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در ١٣ ژانویه اولین دوز واکسن کرونای فایزر به افراد سال‌خورده تزریق شد و شش روز بعد از تزریق علائم بیماری کرونا در ده نفر از افراد پدیدار شد. آزمایش‌های صورت گرفته نشان داد که تمام ساکنین خانه‌ی سالمندان به ویروس کرونا مبتلا شدند. بعضی از کارمندانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند به مرخصی پزشکی رفتند.

٧ نفر از افراد این مؤسسه در اول فوریه فوت کردند و ۴ نفر هم در بیمارستان بستری شدند و بقیه‌ی افراد هم در قرنطینه‌ی خانگی هستند. قرار بود دومین دوز واکسن کرونای فایزر در سوم فوریه به ساکنان خانه‌ی سالمندان تزریق شود که با توجه به مشکلات پیش آمده این قرار لغو شده است. در تمام اسپانیا واکسن کرونای فایزر و مدرنا به ١/۵ میلیون نفر تزریق شده است.