بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام توسط ویژگی Recently Deleted ممکن شد

پیشتر، بعد از حذف پست و استوری Instagram، امکان بازگرداندن آن نبود. اکنون اما بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام توسط ویژگی Recently Deleted ممکن شده است.

باری دیگر Instagram یک ویژگی جدید دیگری اضافه کرد. اکنون امکان بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام فراهم شده است. این ویژگی جدید “Recently Deleted” نام دارد و همان‌طور که از نامش پیداست، این گزینه امکان دستیابی به محتوایی که قبلا حذف کرده‌اید را به شما می‌دهد.

اینستاگرام، این ویژگی جدید را قابلیتی مفید برای مقابله با هکرها که در سال‌های اخیر به یک موضوع جدی تبدیل شده، می‌داند. علاوه بر این برای هر کسی که به طور تصادفی محتوایی را حذف کرده نیز کاربرد دارد.بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

“اخیرا حذف شده” برای پست‌های دارای عکس و فیلم و همچنین ویژگی‌های دیگری مانند استوری، IGTV و Reels به کار می‌رود. کاربران برای بازیابی استوری‌ها حداکثر تا 24 ساعت و برای بازیابی سایر محتوای حذف شده، 30 روز فرصت دارند.

برای اطمینان از بازیابی پست‌ها توسط مالک واقعی حساب، کاربران اینستاگرام باید از طریق ایمیل یا پیام کوتاه، هویت خود را تایید کنند. این موضوع هنگام حذف دائمی محتواها نیز اعمال خواهد شد.

برای اینکه محتوای حذف شده خود را بازیابی کنید، مسیر زیر را طی کنید:

  • ابتدا به پروفایل خود رفته و از قسمت بالا سمت راست، شکلی که دارای سه خط است را انتخاب کنید
  • به بخش تنظیمات بروید
  • بخش Recently Deleted (اخیرا حذف شده) را انتخاب کنید
  • پست مدنظرتان را انتخاب کنید
  • گزینه Restore (بازیابی) را برگزینید