پست در استوری

اینستاگرام قابلیت اشتراک‌گذاری پست در استوری را غیرفعال می‌کند

اینستاگرام به تازگی قابلیت اشتراک‌گذاری پست در استوری – Post to Story را برای کاربران برخی از کشورها غیر فعال کرده است.

قابلیت اشتراک گذاری پست در استوری به کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا بتوانند تصاویر و ویدیوهایی خود یا سایر کاربران که در صفحه اصلی منتشر می‌شود را در بخش استوری‌ها نیز به اشتراک بگذارند؛ قابلیتی که برای بسیاری از کسب‌وکارها و هنرمندان یک ویژگی پرکاربرد محسوب می‌شود، اما اینستاگرام به تازگی قابلیت اشتراک‌گذاری پست در استوری را برای کاربران برخی از کشورها غیر فعال کرد.

غیرفعال شدن قابلیت اشتراک‌گذاری پست در استوری اینستاگرام

پست در استوری

شرکت اینستاگرام به تازگی برای کاربران برخی از کشورها نوتیفکیشنی را ارسال کرده و در آن از غیر فعال شدن قابلیت اشتراک‌گذاری پست در بخش استوری خبر داده است. طبق اعلام اینستاگرام این قابلیت به درخواست کاربران این شبکه اجتماعی غیر فعال شده است؛ چراکه بسیاری از کاربران خواهان دیدن پست‌ها در استوری‌ها نیستند. از طرفی برخی از کاربران نیز تمایلی ندارند تا سایر کاربران پست‌های آنها را در قالب Story در صفحه خود به اشتراک بگذارند.

گفتنی است قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها برای بسیاری از کسب‌وکارها و هنرمندان حائز اهمیت است و باعث افزایش بازدید محتواهای منتشر شده در فید اصلی پیج کاربران می‌شود. البته اینستاگرام این طرح را به صورت آزمایشی انجام داده تا بازخورد کاربران را مشاهده کند و احتمال دارد این قابلیت به صورت دائمی غیرفعال نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*