تبلت

تبلت پدیده نوظهور عصر تکنولوژی

این دستگاه در نیمه دوم قرن بیستم پا به دنیای تکنولوژی گذاشت. اولین تبلت ها را شرکت اپل رونمایی کرد. و با طراحی زیبا و شکیل، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، سپس تبلت های سامسونگ ، ایسوس و اچ پی ظهور پیدا کردند، و این تبلت ها تا حد زیادی نیاز عموم مردم را برطرف کردند.

تبلت، دستگاه کوچک برای افرادی است که نیاز به کار تخصصی مانند کارهای محاسباتی، برنامه نویسی یا مهندسی ندارند و بیشتر برای سرگرمی، وب گردی، تماشای فیلم و سریال و چک ایمیل استفاده میکنند. این دستگاه‌ها کاربردهایی شبیه گوشی دارند ، مانند موبایل دارای دوربین دیجیتال، چراغ قوه و میکروفن هستند، برخی از تبلت ها دارای سیم کارت هستند.

کاربردهای تبلت

  1. مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا پادکست‌ها
  2. وب گردی
  3. چک ایمیل
  4. اپلیکیشن‌های بازی
  5. موسیقی گوش دادن
  6. تماشای فیلم و سریال

ویژگی‌های یک تبلت

تبلت ها ، حافظه ای حدود 8 تا 18 گیگابایت دارند ، و ابعاد صفحه نمایش این دستگاه 7 تا 10 اینچ و بزرگتر از 10 اینج می‌باشد و برنامه‌ها را به صورت لمسی روی نمایشگر اجرا می‌کند، و مانند لپ تاپ قابل حمل است اما سبک وزن تر از لپ تاپ است. یک تبلت حدود 8 ساعت می‌تواند شارژ را نگه دارد البته برخی مدل‌ها با اتصال به کی بورد 16 ساعت نیز شارژ را حفظ می‌کنند. سیستم عامل تبلت ها مانند گوشی تلفن همراه با ios,Android  سازگاری دارد، از پرکاربردترین کارایی تبلت ها ، ارایه مطالب، در جلسه کاری می‌باشد، زیرا هم وزن کمتری دارد و هم کوچکتر از لپ تاپ است، حتی اگر مسافرت هستید و فقط می‌خواهید ایمیل‌های خود را چک کنید ، به راحتی می‌توانید به wifi هتل خود وصل شده و ایمیل‌های خود را بخوانید.

تبلت

تبلت ها چه مزایایی دارند ؟

  1. سرگرمی کودکان

تبلت ها به علت طراحی و عملکرد ساده برای کودکان کاربردی هستند و به راحتی در ابعاد بزرگتر از موبایل می‌توانند با اپلیکیشن‌های متعدد بازی کنند.

تبلت

  1. قیمت مقرون به صرفه

قیمت تبلت بسیار پایین تر از قیمت لپ تاپ یا نوت بوک است . اگر شما قصد انجام کارهای روتین را دارید ، تبلت با توجه به قیمتی که دارد، گزینه بهتری است.

  1. صفحه نمایش انعطاف پذیر

صفحه نمایش تبلت ها، انعطاف پذیر است شما می‌توانید صفحه نمایش را به حالت عمودی یا افقی تغییر دهید.

  1. همراه خوبی برای سفر شماست

تبلت ها بسیار سبک و قابل حمل هستند ، شما به راحتی می‌توانید از آنها در سفرهایتان استفاده کنید

  1. عمرباتری بیشتری نسبت به لپ تاپ دارد

مزیت مهم تبلت ها عمر باتری آنها هست ، شما در یک روز کامل می‌توانید شارژ تبلت خود را نگه دارید

 شرکت سامسونگ پرچمدار محصولات دیجیتالی

شرکت سامسونگ در سال در سال 1938 با مدیریت لی بیونگ – چول در زمینه بازرگانی تاسیس شد، و در زمینه هوافضا،نساجی، خدمات بیمه ، اوراق بهادار و خرده فروشی فعالیت خود را آغاز کرد.و در اواخر سال 1960 وارد حوزه الکترونیک شد و پس ازمرگ لی بیونگ چول به صورت تخصصی در حوزه صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و غیره فعالیت خود را ادامه داد، گوشی‌های سامسونگ جزو اولین محصولات الکترونیک سامسونگ بود که به علت تنوع طراحی و سیستم عامل ساده اندروید مورد توجه بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا قرار گرفت. و مردم بین طرح‌های متنوع در بازار گوشی موبایل خرید گوشی‌های سامسونگ را در اولویت قرار می‌دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هر جا سخن از اعتماد است،نام زیبای سامسونگ میدرخشد