گوشی جدید بلک شارک 4

گوشی جدید بلک شارک 4 در وب‌سایت TENAA رخ نشان داد

برند گیمینگ شیائومی برای معرفی دست‌کم دو مدل از نسل چهارم Black Shark آماده می‌شود. اخیرا یکی از آن‌ها در سایت رگولاتوری TENAA ظاهر شده بود و حالا نوبت به دیگر گوشی جدید بلک شارک رسیده است.

رگولاتوری چین برای این گوشی جدید ، شماره مدل PRS-A0 را درج کرده و ظاهر مدل معمولی بلک شارک 4 است. پیش‌تر اما برای مدل  KSR-A0 هم تاییدیه صادر کرده بود.

تصاویر ضمیمه شده، لوگوی Black Shark را روی پنل عقب نشان می‌دهند. همچنین می‌توانیم حسگر اثر انگشت را در لبه کناری ببینیم؛ پس این گوشی مجهز به حسگر درون صفحه‌ای نیست و احتمالا نمایشگر LCD دارد. به نظر می‌رسد یک ناچ قطره‌ای هم داشته باشد؛ چیزی که شاید در بین کاربران موبایل، به یک اندازه محبوب و منفور باشد.

دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ و دو دکمه کنترل شانه‌ای هم در سمت راست قرار دارند. اما به دوربین سه‌گانه برسیم که دارای چیدمان افقی است و با یک فلاش LED کوچک، همراهی می‌شود.

البته با این طراحی نه چندان چشمگیر،  بعید به نظر می‌رسد گوشی جدید بلک شارک یک پرچمدار واقعی باشد. شاید برند زیر مجموعه شیائومی هم مانند برند iQOO قصد رونمایی از یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*