اپلیکیشن‌های شخص ثالث در ساعت های هوشمند هواوی

اپلیکیشن‌های شخص ثالث به ساعت های هوشمند هواوی راه پیدا می‌کنند

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپلیکیشن‌های شخص ثالث به ساعت های هوشمند هواوی راه پیدا خواهند کرد. نخستین برنامه هم یک اپلیکیشن تمرینات ورزشی به نام Fitify است.

در دنیای گجت‌های پوشیدنی، به نظر می‌رسد که شما باید بین در اختیار داشتن عمر باتری عالی یا مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های شخص ثالث باید یکی را انتخاب کنید. برخلاف دیوایس‌های مجهز به Wear OS یا اپل واچ‌ها که در هر دو زمینه عملکرد خوبی دارند، ساعت های هوشمند هواوی بیشتر در زمینه عمر باتری عملکرد درخشانی را ارائه می‌کنند. اما با تصمیم جدید هواوی که بر اساس آن اجازه فعالیت اپلیکیشن‌های شخص ثالث در گجت‌های پوشیدنی خود را می‌دهد، همه چیز تغییر خواهد کرد.

ساعت های هوشمند هواوی ؛ رقیب جدید اپل واچ

تمرکز اخیر هواوی در حوزه گجت‌های پوشیدنی و لوازم جانبی تا حدی ناشی از مشکلاتی بوده است که ممنوعیت‌های مختلف دولت ایالات متحده در راه توسعه گوشی‌های هوشمند این کمپانی قرار داده است. در هر صورت ما از حضور یک رقیب قدرتمند دیگر در بازار گجت‌های پوشیدنی که می‌تواند تحرکات جدیدی را در آن به وجود بیاورد خوشحالیم.

اپلیکیشن‌های شخص ثالث در ساعت های هوشمند هواوی

اپلیکیشن Fitify

هواوی برای اثبات حضور توسعه‌دهندگان شخص ثالث در گجت‌های پوشیدنیش، یک اپلیکیشن تمرینی به نام Fitify را به ساعت هواوی واچ جی تی ۲ پرو اضافه کرده است. در حال حاضر نسخه موبایلی این اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند نیز در فروشگاه اپ گالری هواوی نیز موجود است. این اپلیکیشن پایگاه داده‌ی بیش از ۹۰۰ حرکت ورزشی و بیش از ۲۰۰ میلیون تمرین کامل شده از ۱۰ میلیون کاربر در ۱۷۰ کشور و ۱۸ زبان است.

این اپلیکیشن با استفاده از پنج کیت توسعه پیدا کرده توسط خدمات موبایل هواوی ایجاد شده است و یک گام عملیاتی برای توسعه دهندگانی است که علاقه‌مند به انتشار اپلیکیشن‌های خود برای گجت‌های پوشیدنی هستند. و این یعنی در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشن‌های Third Party بیشتری به ساعت های هوشمند هواوی راه پیدا خواهند کرد. چند روز پیش نیز اخبار از انتشار اپلیکیشنی به بیرون آمد که نشان می‌داد می‌توانید از طریق ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ پرو به پیام‌های متنی SMS پاسخ دهید. ما اکنون می‌توانیم فرض کنیم که برای توسعه این اپلیکیشن نیز از کیت‌های جدید هواوی استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*