اخبار جدید سرفیس لپ تاپ 4

اخبار جدید سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت ؛ جزئیات مدل‌های AMD و اینتل

در اخبار جدید سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت – Microsoft Surface Laptop به تغییرات اندک طراحی و جزئیاتی از مدل‌های AMD و اینتل لپ تاپ مایکروسافت اشاره شده است.

اطلاعات تازه‌ای از لپ تاپ آینده مایکروسافت منتشر شده است که علاوه بر تأیید شباهت ظاهری آن با نسل گذشته سرفیس لپ تاپ، مدل‌های AMD و اینتلی آن را هم تشریح می‌کند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، یکی از مدل‌های سرفیس لپ تاپ 4 که از سخت افزار AMD قدرت می‌گیرد، به پردازنده‌های ویژه “Surface Edition” مجهز خواهد بود.

اخبار جدید سرفیس لپ تاپ 4

اخبار جدید سرفیس لپ تاپ 4 که توسط وب‌سایت آلمانی WinFuture منتشر شده، نشان می‌دهد ماه آینده این نوت بوک در مدل‌هایی مجهز به سخت افزار AMD و اینتل رونمایی خواهد شد. نسخه AMD این لپ تاپ نیز به پردازنده AMD Ryzen 5 4680U و Ryzen 7 4980U مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانیأ:

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۴ با پردازنده AMD Ryzen 5 در گیک‌بنچ ظاهر شد

اما مشتریان همچنین می‌توانند این لپ تاپ را با پردازنده‌های نسل یازدهمی شرکت اینتل نیز سفارش دهند. بر اساس گزارش‌ها این لپ تاپ در دو نسخه 13.5 و 15 اینچی (مشابه سرفیس لپ تاپ 3) عرضه می‌شود که نسبت ابعاد نمایشگر در هر دو مدل 3:2 است. در دیگر مشخصات از جمله رزولوشن نمایشگر این مدل‌ها شبیه به نسل گذشته هستند. ضمن آنکه حداکثر ظرفیت رم در مدل‌های اینتلی 32 گیگابایت و در مدل‌های AMD نیز 16 گیگابایت خواهد بود. در بخش فضای ذخیره‌سازی نیز نسخه اینتلی 1 ترابایت را ارائه می‌کند، در حالی که مدل AMD‌ حداکثر 512 گیگابایت را در اختیار خواهد داشت.

آنطور که مشخص است مایکروسافت برنامه‌ای برای ایجاد تغییر در طراحی لپ تاپ جدید خود نداشته است و تنها تلاش کرده با ارتقاء بخش پردازنده، عملکرد دیوایس خودش را بهبود ببخشد. البته که تا زمان رونمایی رسمی از Surface Laptop 4 نمی‌توان با قاطعیت در مورد گزارش‌هایی که از آن به گوش می‌رسد نظر داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*