تصاویر هندزآن گوشی تاشو شیائومی می میکس منتشر شد

به تازگی در اینترنت تصاویر هندزآن گوشی تاشو شیائومی یعنی می میکس – Mi Mix منتشر شده که نمایی از ماژول دوربین و پنل پشتی این گجت را نشان می‌دهد.

نمونه اولیه گوشی مجهز شده به صفحه نمایش منعطف از شرکت شیائومی در اینترنت منتشر شده است. با توجه به این تصاویر، این گوشی تاشو جدید طراحی مشابهی مانند گوشی گلکسی فولد و هواوی میت ایکس 2 خواهد داشت.

همانطور که در نمونه‌های بالا مشاهده می‌کنید، نمایشگر در این عکس‌ها وجود ندارد و تنها این تصاویر طراحی اصلی گوشی جدید شیائومی را نشان می‌دهند. در پشت این گجت یک دوربین سه گانه قرار خواهد گرفت، لازم به ذکر است که تنها ماژول دوربین دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه، طراحی دوربین‌های این گوشی تغییر کنند.

با این حال وجود کلمه Mix در پشت این دستگاه عجیب است، زیرا آخرین گوشی هوشمندی که از این سری به بازار عرضه شد، گوشی Mi Mix 3 بود که حدود دو سال پیش شیائومی این گجت را به بازار جهانی عرضه کرد.

جالب است که بدانید گوشی‌های این سری یک قدم از نظر طراحی از دیگر گجت‌های هوشمند شیائومی جلوتر هستند. این درحالی است که انتشار این تصاویر کاربران را به عرضه گوشی تاشو از شرکت شیائومی امیدوار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*