برنامه آینده سامسونگ

برنامه آینده سامسونگ برای بازار گوشی، تبلت و لپ تاپ مشخص شد

قرار است در این ماه و ماه‌های آینده شاهد معرفی دستگاه‌های جدیدی از Samsung باشیم. حال برنامه آینده سامسونگ برای بازار گوشی، تبلت و لپ تاپ مشخص شده است.

در رویداد Unpacked که به تازگی رخ داده است، شاهد رونمایی دستگاه‌های میانرده گلکسی ای 52 و گلکسی ای 72 از سوی سامسونگ بودیم. روند کاری سامسونگ برای سال جاری مشخص شده است و اکنون، Evan Blass از نقش راه و برنامه آینده سامسونگ برای بازار گوشی‌ها، تبلت و لپ تاپ می‌گوید.برنامه آینده سامسونگ

بر اساس این اطلاعات، در روز چهاردم آوریل (25 فروردین) شاهد رویداد بعدی Samsung Unpacked خواهیم بود. قرار است تمرکز اصلی این رویداد به طور خاص بر روی لپ تاپ‌های Galaxy Book باشد. علاوه بر این، Evan Blass به احتمال رونمایی نسل جدید Chromebook اشاره می‌کند.

در ماه ژوئن نیز سامسونگ مراسمی برای معرفی تبلت Galaxy Tab S7 Lite تدارک خواهد داد. با وجود اینکه تاریخ دقیق رونمایی این تبلت مشخص نشده است اما بر اساس لیستی که در Geekbench منتشر شد، می‌دانیم با تبلتی میانرده که دارای تراشه اسنپدراگون 750G است مواجه خواهیم بود.     برنامه آینده سامسونگ

در ماه بعد، احتمالا سامسونگ به سراغ معرفی یک گوشی مقرون به صرفه خواهد رفت که آن دستگاه، گلکسی ای 22 5 جی خواهد بود. تنها شایعه‌ای که از این گوشی منتشر شده، قیمت 177 دلاری آن است.

مهم‌ترین روزی که در این لیست به چشم می‌خورد، 19 آگوست است که شاهد رویداد FE Unpacked خواهیم بود. در این مراسم قرار است گوشی گلکسی اس 21 اف ای، به عنوان جانشین اس 20 اف ای معرفی شود. تنها اطلاعاتی که تاکنون در رابطه با این گوشی مشخص شده، فضای ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی آن و رنگ‌های سفید، خاکستری، صورتی و بنفش دستگاه است.

برنامه آینده سامسونگ

این‌ها مهم‌ترین دستگاه‌هایی خواهند بود که به زودی قرار است سامسونگ از آن‌ها رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*