مدل ‌های گلکسی زد فولد 3

جزییات مدل ‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 فاش شد

تا معرفی گوشی‌های Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip2 سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است. حال جزییات انواع مختلف مدل ‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 2 فاش شد.

گزارش‌هایی به تازگی منتشر شده است که ادعا می‌کنند ممکن است سامسونگ، نسل آینده گوشی‌های تاشوی خود، یعنی مدل‌ های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را در ماه جولای روانه بازارها کند. خبری از Sammobile منتشر شده است که هر دو دستگاه را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، Galaxy Z Fold3 با شماره مدل SM-F711 در رنگ‌هایی همچون سبز و سیاه در دسترس قرار خواهد گرفت. ممکن است زد فولد 3 چندین رنگ دیگر نیز داشته باشد. گوشی دیگر، Galaxy Z Flip2 با شماره مدل SM-F926B دارای رنگ‌هایی همچون، سیاه، سبز، بژ و بنفش روشن خواهد بود.

از آنجایی که دو گوشی Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip2 به صورت پیشفرض از One UI 3.5 مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برند، به نظر می‌رسد که در نیمه اول سال میلادی جاری معرفی و عرضه شوند. حداقل حافظه‌ای که در زد فولد 3 در دسترس است، 256 گیگابایت بوده و مقدار حافظه داخلی در زد فلیپ 2 نیز، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود.مدل ‌های گلکسی زد فولد 3

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی زد فولد 3 از نمایشگر اصلی 7.55 اینچی و صفحه نمایش خارجی 6.21 اینچی بهره خواهد برد. به احتمال فراوان این دستگاه از S Pen پشتیبانی می‌کند و ممکن است دارای یک جایگاه اختصاصی برای آن باشد. Z Fold 3 ممکن است اولین گوشی سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر باشد.

در طرف دیگر، زد فلیپ 2 با نمایشگر 6.9 اینچی قرار گرفته است. این گوشی حاشیه‌های کمی دارد و از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. به احتمال فراوان، تراشه این گوشی متوسط خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ‌تر خارجی، باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و بهبود UTG از دیگر مشخصات این دستگاه است. هنوز زمان دقیق معرفی دو دستگاه مشخص نشده است و معلوم نیست که آیا در یک رویداد شاهد معرفی دو دستگاه هستیم، یا دو مراسم جداگانه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*