گوشی اوپو A94

قیمت گوشی اوپو A94 با آغاز فروش در شرق آسیا مشخص شد

اخیرا اوپو ای 94 – Oppo A94 بدون اعلام قیمت، در امارات معرفی شده بود. حالا با عرضه‌ی رسمی در سنگاپور، قیمت گوشی اوپو A94 مشخص شده است.

فروشگاه رسمی کمپانی چینی، گوشی اوپو A94 را با قیمت 429 دلار سنگاپور به فروش می‌رساند که برابر با 319 دلار آمریکا است. رنگ‌های قابل انتخاب برای مشتریان، مشکی و بنفش هستند. البته با نگاهی به ظاهر و مشخصات فنی، آن را باید مدل تغییر نام یافته‌ی اوپو رینو 5 اف بدانیم.

قیمت گوشی اوپو A94

این گوشی برای نمایش محتوا از یک پنل آمولد 6.43 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. درون حفره‌ی نمایشگر، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. حسگر اثر انگشت هم از نوع درون صفحه‌ای است.

اجزای ماژول چهارگانه در پشت را دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

تامین قدرت پردازش اوپو ای 95 بر عهده‌ی چیپست هلیو P95 مدیاتک است که با رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می‌شود. برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، کاربران امکان استفاده از کارت microSD را نیز دارند.

این گوشی هوشمند با ColorOS 11.1 (مبتنی بر اندروید 11) کار می‌کند و از یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که با توان 30 وات شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*