فیلم های پیشنهادی نوروز 1400

فیلم های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در نوروز 1400

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی و معرفی فیلم های پیشنهادی برای تماشا در نوروز 1400 بپردازیم.

در تعطیلات نوروزی امسال با توجه به شیوع کروناویروس و خانه‌نشینی، بسیاری از ایرانی‌ها به دنبال سرگرمی‌هایی برای گذراندن روزهای آغازین بهار در کنار عزیزان‌شان هستند. به همین خاطر افراد بسیاری قصد دارند سری به آرشیو خاک گرفته فیلم‌ها و کتاب‌های‌شان بزنند و ما در گجت نیوز فیلم های پیشنهادی خود برای تماشا در نوروز 1400 را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم تا راحت‌تر بتوانید چند فیلم جذاب و مناسب برای این ایام پیدا کنید.

انتخاب و معرفی چند فیلم برای تماشا در نوروز دشوارتر از زمانی است که بخواهید در مورد فیلم‌های مهم یا تاثیرگذار سینما بنویسید؛ زیرا شما با توجه به حال و احوال عید و سال نو باید در انتخاب آثار کمی ملاحضه به خرج دهید، ناسلامتی برای یک بازه زمانی طبیعتا شاد فیلم پیشنهاد می‌دهید! حالا بیایید ماجراهای کرونا، مشکلات معیشتی و فشار روانی و استرسی که طی ماه‌های اخیر به مردم تحمیل شده را هم به الزامات نوشتن چنین مطلبی اضافه کنید تا دقیق‌تر بدانید با چه نوع نگاه و خواستی دست به انتخاب این لیست زده‌ایم.

فیلم های پیشنهادی برای تماشا در نوروز 1400

در این ویدیو سعی کرده‌ایم به سراغ ژانرهای مختلف سینمایی برویم و با در نظر گرفتن سلیقه‌های متفاوت فیلم‌ها را انتخاب کنیم. جدای از انتخاب‌های اصلی در انتهای مقاله پنج فیلم دیگر را هم آورده‌ایم که بد نیست نگاهی به آن‌ها نیز داشته باشید. لازم به ذکر است آثار حاضر رتبه‌بندی نشده‌اند و هیچ‌کدام ارجحیتی بر دیگری ندارد و از انتخاب برخی آثار که اکثر سینمادوستان آن‌ها را دیده‌اند هم خودداری کرده‌ایم.

  • انگل (Parasite) محصول 2019
  • عشق سگی (Amores Perros) محصول 2000
  • مرثیه‌ای برای یک رویا (Requiem for a Dream) محصول 2000
  • مردی که لیبرتی والانس را کشت (The Man Who Shot Liberty Valance) محصول 1962
  • آپارتمان (The Apartment) محصول 1960

نظر شما در مورد این فیلم‌ها چیست؟ فیلم های خارجی پیشنهادی شما برای ایام نوروز کدامند؟ نظر خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.