بهترین فیلم

تماشا کنید: بهترین فیلم ها و سریال های اسفند ۹۹

در این مطلب با یک ویدیو، بهترین فیلم ها و سریال های به نمایش درآمده در اسفند ۹۹ را به شما معرفی می‌کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

سال ۱۳۹۹ به پایان رسید و وارد سال ۱۴۰۰ شدیم. در این روزها که کرونا دست از سر ما برنمی‌دارد و به همین خاطر خیلی‌ها سفر و دورهمی‌های خود را لغو کرده‌اند و در خانه نشسته‌اند، تماشای فیلم و سریال یکی از بهترین سرگرمی‌ها محسوب می‌شود و این سرگرمی جذاب می‌تواند اوقات خوشی را برای شما در نوروز ۱۴۰۰ رقم بزند.

در آخرین ماه ۹۹ یعنی اسفندماه نیز فیلم ها و سریال های جدید و جذابی از راه رسیدند که در این مطلب می‌خواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. در این ویدیو که در ادامه این مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید، طبق روال همیشگی مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های این ماه را به شما معرفی کرده‌ایم تا اگر به دنبال یک اثر سینمایی جدید و جذاب برای تماشا کردن در تعطیلات می‌گردید، بتوانیم به انتخاب شما کمک کنیم.

از جمله این فیلم‌ها می‌توانیم به Coming to America 2 اشاره کنیم که یک دنباله کمدی با بازی ادی مورفی برای اثری در دهه ۸۰ میلادی محسوب می‌شود. این کمدی سرحال و تماشایی می‌تواند در نوروز ۱۴۰۰ خنده را به لب‌های شما بنشاند. اگر به دنبال یک انیمیشن برای فرزند خود یا حتی خودتان می‌گردید، انیمیشن Raya and the Last Dragon تازه‌ترین اثر والت دیزنی است که بسیار خوش‌ساخت و جذاب محسوب می‌شود. Chaos Walking هم یک فیلم اقتباسی علمی تخیلی است که فیلمنامه‌نویسان مشهوری در ساخت آن همکاری داشته‌اند و بازیگران نام‌آشنا و جذابی در آن حضور دارند.

برای سریال‌بازها هم انیمه سریالی Pacific Rim و درام روانشناختی و رمزآلود محصول نت فلیکس یعنی Behind Her Eyes جزو جدیدترین و بهترین سریال‌هایی بودند که در اسفند ۹۹ به نمایش درآمدند و تماشای آنها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی بهترین فیلم ها و سریال های اسفند ۹۹ را مشاهده کنید و با این آثار بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی معرفی بهترین فیلم و سریال های اسفند ۹۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*