جیلی

جیلی برند لوکس و الکتریکی Zeekr را برای رقابت با تسلا تاسیس کرد

‌جیلی که به عنوان بزرگترین خودروساز چینی شناخته می‌شود، برای رقابت با تسلا در بازار چین یک برند لوکس و الکتریکی جدید به نام Zeekr را تاسیس کرد.

شرکت جیلی که به عنوان غول خودروسازی چینی محسوب می‌شود قصد دارد با هدف رقابت با تسلا یک برند لوکس و الکتریکی را برای تولید خودروهای الکتریکی سطح بالا تاسیس کند. از آنجایی که فروش خودروهای تسلا در چین افزایش پیدا کرده است، جیلی می‌تواند با تاسیس این برند در آینده میزان فروش تسلا را تحت تاثیر قرار دهد.

جزئیات تاسیس برند الکتریکی Zeekr توسط جیلی

شرکت چینی جیلی در حال حاضر مالک برندهای بزرگی چون ولوو، لینک اند کو و پولستار است و برای فروش خودروهای لوکس الکتریکی سطح بالا برند جدید Zeekr را تاسیس کرده است. این برند توسط زیربرند دیگر جیلی یعنی Lingling Technologies مدیریت خواهد شد؛ این شرکت مسئولیت انجام تحقیق و به‌روزرسانی معماری الکتریکی جیلی و توسعه استراتژی الکتریکی بسیاری از برندهای این خودروساز را بر عهده دارد.

برند Zeekr در حالی رقابت با تسلا را ماموریت اصلی خود اعلام کرده است که این برند آمریکایی در چین با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه شده و توانسته است به فروش خوبی دست پیدا کند. برند جدید جیلی قصد دارد با تعیین قیمت‌های رقابتی برای محصولات خود و استفاده از شوروم‌هایی در شهرهای بزرگ روی فروش تسلا تاثیر بگذارد.

جیلی

برند Zeekr برای تولید محصولات خود از معماری پایدار جیلی استفاده می‌کند؛ پلتفرمی که جیلی آن را نخستین معماری منبع باز خودروی الکتریکی معرفی کرده است. پلتفرم SEA مجموعه باتری ۱۱۰ کیلووات ساعتی را شامل می‌شود و شعاع حرکتی حداکثر ۷۰۰ کیلومتری را به همراه دارد. این باتری با تامین نیروی موتورهای الکتریکی باعث تولید حداکثر قدرت 635 اسب بخار خواهد شد. همچنین با فقط 5 دقیقه شارژ این باتری‌ها می‌توان به برد حرکتی 120 کیلومتری دست پیدا کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*