و مشخصات شیائومی می 11 لایت

نگاهی به طراحی و مشخصات شیائومی می 11 لایت پیش از رونمایی

با ظاهر شدن در یک فروشگاه ایتالیایی و انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی، تقریبا هیچ چیز ناشناخته‌ای از طراحی و مشخصات شیائومی می 11 لایت – Xiaomi MI 11 Lite باقی نمانده است.

اخیرا یکی از افشاگران دنیای موبایل (رولند کوانت) خبر داد که یک فروشگاه ایتالیایی، فروش MI 11 Lite را آغاز کرده است. همزمان یک صفحه برای فروش این دستگاه راه‌اندازی شد و نسخه 6+128 گیگابایتی آن 320 یورو قیمت خورد. این به افشای مشخصات شیائومی می 11 لایت نیز انجامید.

و مشخصات شیائومی می 11 لایت

اما یک کانال یوتیوبی هم این گوشی را جعبه‌گشایی کرد. البته حالا ویدیو از یوتیوب حذف شده؛ اما چند اسکرین‌شات از آن به جای مانده است.

در این ویدیو نمایشگر حفره‌دار، حسگر اثر انگشت جانبی و ماژول دوربین سه‌گانه گوشی به نمایش در آمد. حتی برچسب روی صفحه نمایش، مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد.

مشخصات شیائومی می 11 لایت

این محصول شیائومی یک پنل آمولد 6.55 اینچ با وضوح فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1200 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد.

قدرت پردازش دستگاه را تراشه اسنپدراگون 732G و انرژی آن را یک باتری 4250 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. سرعت شارژ آن نیز 33 وات است.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت، با دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی و تله‌ماکرو 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. اندروید 11 در پوسته‌ای از MIUI 12 نیز مشخصات نرم افزاری گوشی را تشکیل می‌دهند.

شیار کارت microSD، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث 5.2 و NFC دیگر امکانات شیائومی می 11 لایت محسوب می‌شوند. همچنین علاوه بر نسخه ذکر شده، انتظار می‌رود دست‌کم نسخه 6+64 گیگابایتی نیز موجود باشد. مشکی، آبی و صورتی هم رنگ‌های قابل عرضه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مث اینکه شیا میخواد هرچی محصول داره رو یه جا معرفی کنه😂😂🔥

  2. می ۱۱ لایت حتی اگه قیمتش نزدیک به پوکو اف ۳ باشه ، فروش خوبی رو تجربه نمیکنه ، چون به همه لحاظ اف ۳ یه غوله…

  3. شیا دیگه داره هر روز رونمایی میزاره.. این هفته خبر لو میره هفته بعد رونمایی..