خرید خودروهای تسلا

ایلان ماسک از امکان خرید خودروهای تسلا با بیت کوین خبر داد

ایلان ماسک، مدیرعامل Tesla در صفحه شخصی توییتری خود اعلام کرد از این پس مشتریان می‌توانند با بیت کوین اقدام به خرید خودروهای تسلا کنند.

ایلان ماسک که به عنوان مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس شناخته می‌شود مدتی قبل وعده داده بود که امکان خرید محصولات شرکت تسلا با Bitcoin را فراهم خواهد کرد. اکنون پس از مدت کوتاهی وی در صفحه شخصی توییتری خود اعلم کرد مشتریان می‌توانند با بیت کوین خودروهای تسلا را خریداری کنند.

امکان خرید خودروهای تسلا با بیت کوین

بیت کوین

ایلان ماسک در صفحه توییتری خود با نوشتن این جمله که «اکنون می‌توانید با Bitcoin تسلا بخرید» باعث رشد مجدد این ارز دیجیتالی شد. گفتنی است ایلان ماسک مدتی قبل با سرمایه‌گذاری میلیاردی روی بیت کوین باعث شد این ارز دیجیتالی رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کند.

طبق اعلام ماسک، در حال حاضر فقط مشتریان آمریکایی می‌توانند با بیت کوین محصولات تسلا را خریداری کنند و این امکان طی ماه‌های آینده برای مشتریان خارج از آمریکا نیز فراهم خواهد شد. مدیرعامل تسلا تاکید کرد در این شرکت بیت کوین پرداختی همان Bitcoin باقی خواهند ماند و به ارز فیات (Fiat) تبدیل نخواهد شد.

گفتنی است ارز فیات به ارزی گفته می‌شود که دارای پشتوانه دولتی بوده و به جای ذخایر بانکی از ثبات دولت‌ها ارزش و اعتبار خود را دریافت می‌کند. دلار آمریکا یا فرانک سوئیس جزو ارز فیات هستند. همچنین در حال حاضر سایت تسلا فقط از مشتریان Bitcoin قبول می‌کند و سایر ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین پذیرفته نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*