بیت کوین

بیت کوین پربازده‌ترین دارایی جهان است

گزارش منتشر شده توسط بنیان‌گذار موسسه کامپاند کپیتال ادوایزرز نشان می‌دهد بیت کوین با ۵۵۰۷ درصد رشد توانست لقب پربازده‌ترین دارایی جهان را از آن خود کند.

چارلی بیلو، بنیان‌گذار موسسه کامپاند کپیتال ادوایزرز گزارشی از میزان تغییرات ارزش دارایی‌های مختلف را طی 10 سال گذشته منتشر کرد که طبق آن بیت کوین به عنوان یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتالی توانست لقب پربازده‌ترین دارایی جهان را از آن خود کند. ارزش این ارز دیجیتالی از سال 2013 تا به امروز حدود 5507 درصد رشد را تجربه کرده است.

دستیابی بیت کوین به لقب پربازده‌ترین دارایی جهان

بیت کوین

بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط چارلی بیلو، ارزش بیت کوین از سال 2013 تا به امروز 5507 درصد رشد پیدا کرده است. البته بازدهی سالانه این ارز فقط در سال 2014 و 2018 به ترتیب منفی 58 درصد و منفی 73 درصد شد، اما در ابتدای سال 2021 ارزش این ارز دیجیتالی 108 درصد رشد یافته و برای اولین بار به رکورد قیمتی 61 هزار دلاری رسید.

ارزش فعلی Bitcoin در بازار جهانی بیش از 1 تریلیون دلار است، اما بسیاری از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بر این باورند که ارزش این ارز دیجیتالی باز هم افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است قیمت بیت کوین اخیرا به رکورد 61 هزاری دلاری رسید، اما با فشار فروش معامله‌گران قیمت آن در محدود 55 تا 56 هزار دلار قرار گرفته است. گفتنی است پس از Bitcoin، جایگاه دوم پربازده‌ترین دارایی در جهان به نزدک کامپوزیت بورس نیویورک و سومین جایگاه نیز به شرکت‌های آمریکایی اختصاص دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*