سوئیست DX3

سوئیست DX3 به عنوان جانشین خودروهای بی وای دی به مشتریان تحویل داده می‌شود

سوئیست DX3 به عنوان جانشین خودروهای بی وای دی اس 6 و اس 7 به مشتریان کارمانیا تحویل داده خواهد شد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا مدتی قبل در خصوص انجام تعهدات معوق این شرکت اعلام کرده بود کارمانیا در اولین و سریع‌ترین زمان خودرو ثبت نامی را به مشتریان خود تحویل خواهد داد. در همین راستا اکنون مشخص شد این شرکت تکلیف تعدادی از مشتریان خودروهای بی وای دی اس 6 و بی وای دی اس 7 را مشخص کرده و شنیده‌ها حاکی از آن است که کراس اوور جمع‌وجور سوئیست DX3 به مشتریان تعهدات معوق این شرکت تحویل داده خواهد شد. این کراس اوور در اردیبهشت سال جاری معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

مشخصات سوئیست DX3

سوئیست DX3

سوئیست یک شرکت خودروسازی با اصالت چینی بوده و در بازارهای مختلفی محصولات خود را به فروش می‌رساند. همچنین از آنجایی که این شرکت چینی با شرکت ژاپنی میتسوبیشی همکاری دارد، برخی از قطعات فنی و پلتفرم محصولات سوئیست برگرفته از محصولات میتسوبیشی است. کراس اوور DX3 در سال 99 با پلاک آزمایشی برای انجام تست‌های اولیه وارد کشور شد، اما تکلیف حضور آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

سوئیست DX3

سوئیست DX3 در بازارهایی که عرضه می‌شود به موتورهای 1.5 لیتری تنفس طبیعی و 1.5 لیتری توربو مجهز است. موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی آن می‌تواند قدرتی برابر با 120 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولیدی موتور 1.5 لیتری توربو نیز 156 اسب بخار و گشتاور آن 220 نیوتن‌متر است. نیروی تولیدی از این پیشرانه‌ها توسط گیربکس 5 سرعت دستی و یا CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود که به احتمال زیاد گیربکس CVT آن برای بازار ایران در نظر گرفته خواهد شد.

سوئیست DX3

این کراس اوور چینی در تیپ‌های مختلفی روانه بازارهای هدف می‌شود که هر تیپ مجموعه‌ای از آپشن‌ها را شامل می‌شود. از امکانات نسخه فول آپشن سوئیست DX3 می‌توان به نمایشگر لمسی، بلوتوث، تهویه الکتریکی، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، کنترل حرکت در سراشیبی، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و باران، سامانه کنترل پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

سوئیست DX3

با در نظر گرفتن قیمت این خودرو در بازارهای مختلف، مدل میانی سوئیست DX3 با قیمت بیش از 550 میلیون تومان روانه بازار ایران خواهد شد. هرچند مشخص نیست شرکت کارمانیا کدام تیپ این کراس اوور چینی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، اما طبق اعلام برخی از مشتریان این شرکت، نمایندگی‌ها قیمتی بیش از 600 میلیون تومان را برای این کراس اوور پیش‌بینی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*