گلکسی اس 21 اف ای

گوشی گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ در پنج رنگ عرضه خواهد شد

به دلیل محبوبیت بسیار گوشی Galaxy S20 FE، سامسونگ تصمیم گرفته است تا جانشین این دستگاه یعنی گلکسی اس 21 اف ای – Galaxy S21 FE را به بازار عرضه کند.

سامسونگ در ماه اکتبر (مهر) سال گذشته گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن را به بازار عرضه کرد و در مدت زمان کوتاهی این گجت به یک دستگاه محبوب تبدیل شد، به همین دلیل غول فناوری کره جنوبی قصد دارد که در اواخر سال جاری جانشین این گوشی یعنی Galaxy S21 FE را معرفی و عرضه کند.

با توجه به اطلاعاتی که در ماه گذشته توسط GalaxyClub منتشر شد، سامسونگ گجت جدید خود را در رنگ‌های صورتی، سفید، خاکستری (نقره‌ای) و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد داد. اما گزارشی که امروز منتشر شد تایید می‌کند که علاوه بر این چهار رنگ، سامسونگ گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن را در رنگ سبز روشن نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره دستگاه جدید سامسونگ در دسترس نیست و تنها این موضوع را می‌دانیم که گوشی گلکسی اس 21 اف ای در پنج رنگ عرضه خواهد شد، به علاوه گفته می‌شود که طراحی این دستگاه با نسخه قبلی خود یعنی Galaxy S20 FE شباهت بسیاری خواهد داشت.

گلکسی اس 21 اف ای

بر اساس گزارش منتشر شده از GalaxyClub، سامسونگ این دستگاه جدید را به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی همانند گوشی Galaxy A71 مجهز خواهد کرد، این در حالی است که گلکسی S21 از یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین در ماه گذشته مشخص شد که سامسونگ گوشی Galaxy S21 FE را در دو نسخه عرض خواهد کرد؛ یک نسخه از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و نسخه دیگر از حافظه داخلی 256 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ در اواخر ماه سپتامبر (شهریور) گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن را معرفی کرد، اما انتظار می‌رود که نسخه فن ادیشن گوشی گلکسی اس 21، زودتر از ماه سپتامبر معرفی شود. با توجه به اطلاعات فاش شده، سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد) یک رویداد به نام FE Unpacked برگزار کند.

جالب است که بدانید سامسونگ هر ساله در ماه آگوست، دستگاه جدیدی از سری گلکسی نوت را معرفی می‌کند، اما چندی پیش این کمپانی تایید کرد که در سال جاری گوشی جدیدی به این سری اضافه نخواهد کرد و در سال آینده شاهد معرفی گوشی گلکسی نوت 21 خواهیم بود. به همین دلیل انتظار می‌رود که اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، به هر حال برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی گوشی Galaxy S21 FE صبر کنیم.