خانه مریخی

اولین خانه مریخی با قیمت 500 هزار دلار به فروش رسید

اولین خانه مریخی به عنوان نخستین خانه NFT دیجیتالی جهان با قیمت 500 هزار دلار به فروش رسید. این خانه مجازی جزوی از طرح یک اقامتگاه روی سیاره سرخ محسوب می‌شود.

در شرایطی که تا به امروز پای هیچ انسانی به سیاره مریخ نرسیده است، اخیرا یک اقامتگاه آینده نگرانه روی سیاره سرخ با قیمت 514 هزار و 557 دلار به فروش رسید؛ خانه‌ای که به عنوان اولین خانه NFT دیجیتال (توکن غیرقابل تعویض) شناخته می‌شود.

جزئیات فروش اولین خانه مریخی

خانه مریخی

کرستن کیم (Kirsten Kim)، سازنده این خانه مجازی که آن را به شکل یک فایل سه بعدی برای خریدار فرستاده است عنوان کرد این طرح را در دوران شیوع ویروس کرونا طراحی کرده و این خانه مریخی با موادی از جنس شیشه و مواد دستکاری شده ساخته خواهد شد که بخش‌هایی چون فضای غذا خوری، استخر، پذیرایی و خواب را شامل می‌شود.

خانه مریخی

این خانه قرار است در آینده روی قله‌ای در سیاره سرخ ساخته شود تا ساکنان آن بتوانند نمای زیبای از این سیاره را مشاهده کنند. گفتنی است توکن‌های غیر قابل تعویض همانند ارزهای دیجیتالی بوده و در شبکه‌های بلاک‌چین وجود دارند، اما بر خلاف ارزهای دجیتالی امکان تعویض آنها با یکدیگر وجود نخواهد داشت. این دارایی‌های دیجیتالی دارای ارزش بوده و مواردی چون تصاویر، ویدیو، موسیقی و غیره را شامل می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۱۲ میلیارد 😐😐😐خونه فرضی