دانگ فنگ آئولوس

دانگ فنگ آئولوس در راه بازار ایران ؛ آشنایی با مشخصات محصول جدید بهمن موتور

دانگ فنگ آئولوس به عنوان محصول جدید بهمن موتور به زودی تولید و روانه بازار ایران خواهد شد. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این سدان چینی آشنا کنیم.

خبرها حاکی از آن است که مدل‌های اولیه سدان چینی دانگ فنگ آئولوس یا فنگ شن D53 وارد کارخانه بهمن موتور شده تا طی روزهای آینده با پلاک گذر موقت تست‌های فنی خود را در جاده‌های کشور انجام دهد. این خودرو که در بازارهای مختلف با نام Xuan، فنگ شن D53 و آئولوس به فروش می‌رسد در بازار ایران با نام و نشان اختصاصی گروه بهمن تولید و روانه بازار خواهد شد.

مشخصات دانگ فنگ آئولوس

دانگ فنگ آئولوس

دانگ فنگ آئولوس در بازاهای جهانی از موتور 1460 سی‌سی توربو شارژر DFMA15T بهره می‌برد، اما به احتمال زیاد گروه بهمن برای آن موتور 1.5 لیتری توربو شارژ دیگنیتی با کد SFG15T را در نظر خواهد گرفت که می‌تواند قدرتی برابر با 148 تا 150 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین این سدان چینی به جای گیربکس اتوماتیک از سامانه انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاچه بهره می‌برد. البته گروه بهمن قصد دارد دانگ فنگ آئولوس را با گیربکس 6 سرعت دو کلاچه روانه بازار کند که قدرت نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد.

دانگ فنگ آئولوس

به احتمال زیاد بهمن موتور دانگ فنگ آئولوس را به جای فاو بسترن B30 تولید خواهد کرد تا بتواند به رقابت با خودروهایی چون چری آریزو 5 توربو بپردازد. همچنین پیش‌بینی می‌شود این خودرو در محدوده قیمتی 500 تا 600 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد. گفتنی است مدتی قبل پیش از اینکه مدل‌های اولیه این سدان چینی در پارکینگ گروه بهمن دیده شد، این خودروساز در بیلبوردهای تبلیغاتی نوروزی اعلام کرده بود یک سدان جدید را در سال 1400 به بازار عرضه خواهد کرد.

دانگ فنگ آئولوس

از امکانات نسخه فول آپشن سدان دانگ فنگ آئولوس می‌توان به سامانه کنترل پایداری، 6 کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، دوربین ثبت وقایع، تریم داخلی چرم، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل هوشمند و سانروف اشاره کرد.

دانگ فنگ آئولوس

البته احتمال دارد گروه بهمن برای کنترل قیمت در بازه رقابتی، این خودرو را با 4 کیسه هوا، کروز کنترل معمولی، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای تولید و روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*