گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس

تماشا کنید: مقایسه گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس

در این مطلب با یک ویدیو، گوشی های شیائومی می ۱۱ اولترا و اپل آیفون ۱۲ پرو مکس را از نظر مشخصات، امکانات و ویژگی‌های دیگر مقایسه می‌کنیم.

شرکت چینی شیائومی به تازگی از گوشی پرچمدار و قدرتمند جدید خود با نام Mi 11 Ultra رونمایی کرد. شیائومی می ۱۱ اولترا علاوه بر مشخصات سخت افزاری قدرتمند، دوربین توانمند، طراحی جذاب و امکانات عالی، یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر هم دارد که آن را از گوشی های دیگر موجود در بازار متمایز کرده است؛ در پشت این گوشی شاهد حضور یک نمایشگر ثانویه کوچک در کنار دوربین‌ها هستیم که می‌تواند کارهای مفیدی را برای شما انجام دهد. اما شیائومی برای موفقیت این گوشی جدید خود کار سختی دارد، چرا که رقبای سرسختی برای آن در بازار دیده می‌شود. یکی از این رقبا، آیفون ۱۲ پرو مکس به عنوان گوشی پرچمدار و گران قیمت اپل است که البته چند ماه پیش معرفی شد، اما هنوز هم جزو قدرتمندترین و بهترین گوشی های بازار به شمار می‌رود.

در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو، این دو گوشی پرچمدار و قدرتمند و جذاب را با یکدیگر مقایسه کنیم. قبل از هر چیز نگاهی به مشخصات کلیدی می ۱۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس می‌‌اندازیم. شیائومی Mi 11 Ultra دارای بدنه سرامیکی، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، نمایشگر ۶.۸۱ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5، تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ با پشتیبانی از شبکه 5G، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت از نوع UFS 3.1، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استاندارد، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی با زوم اپیتکال ۵ برابری، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵.۲، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۶۷ واتی است.

در مقابل، گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس از بدنه شیشه‌ای، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، نمایشگر ۶.۷ اینچی Super Retina XDR OLED با وضوح ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ پیکسل، سیستم عامل آی او اس ۱۴.۱ قابل ارتقا تا آی او اس ۱۴.۴، تراشه ۵ نانومتری Apple A14 Bionic، رم ۶ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت از نوع NVMe، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری، حسگر سه بعدی TOF، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵.۰ و باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۰ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه مشخصات، امکانات و ویژگی‌های دو گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا و اپل آیفون ۱۲ پرو مکس را مشاهده کنید. به نظر شما کدام گوشی بهتر است و اگر قصد خرید داشته باشید، کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

ویدیوی مقایسه گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس