بهمن موتور خودرو دیگنیتی

عرضه عمومی خودرو دیگنیتی رسما آغاز شد + مشخصات و امکانات

تولید انبوه و عرضه عمومی خودرو دیگنیتی رسما آغاز شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید گروه بهمن آشنا می‌شوید.

غلام‌رضا محمدی قائم مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به آغاز تولید انبوه محصول جدید گروه بهمن در خصوص روند تولید خودرو دیگنیتی عنوان کرد که تولید آزمایشی این خودرو از زمستان سال ۱۳۹۹ شروع شده و هم اکنون به مرحله تولید انبوه پای گذاشته است. این خودرو در شبکه فروش بهمن موتور عرضه شده و برای رویت متقاضیان در نمایندگی‌ها در دسترس قرار دارد. تخمین زده شده است که تولید این خودرو در فروردین ۱۴۰۰ به ظرفیت مد نظر برسد و در سال جدید وارد مرحله عرضه عمومی شود.

خودرو دیگنیتی از نظر ظاهری جزو خودروهای متفاوت و زیبا است که در ۶ رنگ مختلف به تولید می‌رسد و همین‌طور تریم داخلی لوکس و به‌روز آن با دو رنگ مارون و مشکی به همراه آپشن‌های متعدد و ایمنی بالا به بازار قدم خواهد گذاشت.

موتور خودرو جدید گروه بهمن موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که ۱۵۰ اسب بخار قدرت را به همراه ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۷ لیتر در هر صد کیلومتر و همچنین مصرف سوخت بهینه آن ۵.۴ لیتر است.

امکانات خودرو دیگنیتی

این خودرو دارای امکانات مناسبی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به صفحه نمایشگر لمسی، فرمان اسپرت دی کات، گیربکس CVT، دوربین ثبت کننده رانندگی، کیسه هوا راننده سرنشین جلو و جانبی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی و سیستم پایداری کنترل الکتریکی اشاره کرد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به بهره‌مندی خودرو دیگنیتی از استانداردهای بالای کیفی اظهار کرد که از نظر کیفی، این خودرو دارای استاندارد اروپا بوده و منطبق با استانداردهای ۸۵ گانه کشور است و همین‌طور استاندارد آلایندگی یورو ۵ را نیز دارد.

غلام‌رضا محمدی با تأکید بر مزیت شرکت بهمن موتور در تولید خودروهای کیفی بیان کرد که دیگنیتی در کلاس خود می‌تواند توجه مشتریان را جلب کند و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های شرکت بهمن تولید خودروهای کیفی بوده و در تولید و عرضه محصولاتش به کیفیت توجه زیادی می‌کند. بنابرین این شرکت در برگزیدن دیگنیتی نیز سعی داشته تا خودرویی را انتخاب نماید که جایگزین خوبی برای محصولات قبلی باشد و بر این مزیت شرکت بهمن اضافه کند.

وی در ارتباط با قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش خودرو دیگنیتی عنوان کرد که یکی از سیاست‌های کلی گروه بهمن موتور جلب رضایت مشتریان در بهترین سطح آن در تمام زمینه‌ها است. تا به امروز هر خودرویی را که در اختیار مردم قرار داده است به موازات آن تدابیر لازم برای ارائه خدمات و تأمین قطعات با کیفیت را هم اندیشیده است. تمام شبکه‌های خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزش‌های لازم به منظور ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری را دیده‌اند و خیال مشتری را راحت می‌کنند که در دوره گارانتی و پشتیبانی ۱۰ ساله، پیش‌بینی‌های لازم برای قطعات یدکی این خودرو انجام شده است.

بهمن موتور یکی از اولین شرکت‌های خودروسازی ایران است که موفق شده تا خودرویی با ۵ ستاره کیفی را به بازار عرضه نماید. هدف اصلی شرکت بهمن این است که تمام خودروها به خصوص دیگنیتی را با بهترین سطح کیفی به تولید انبوه برساند، به همین علت تمام کارکنان در حوزه فنی، مهندسی، کیفیت، تولید و خدمات پس از فروش، خود را موظف می‌دانند که برای دستیابی به این هدف تمام تلاش خود را انجام دهند. شرکت بهمن موتور امید دارد تا با تلاش چند برابری کارکنان این گروه خودروسازی و پشتیبانی سهامداران در ارتباط با کسب نتایج کیفی مطلوب و رضایت مشتری، بتواند این خودرو را بهترین سطح کیفی روانه بازار کند.