نسخه لوکس خودرو بسترن T99

معرفی نسخه لوکس خودرو بسترن T99 در چین

شرکت خودروسازی FAW از نسخه لوکس خودرو بسترن T99 رونمایی کرد. در ادامه شما را با امکانات، مشخصات فنی و قیمت بسترن تی ۹۹ آشنا می‌کنیم.

مدتی قبل شرکت خودروسازی FAW به طور رسمی از نسخه لوکس خودرو بسترن T99 با پسوند کاپیتان ادیشن رونمایی کرد و قرار است که این خودرو شاسی بلند میان رده با قیمت ۱۹۱ هزار و ۹۰۰ یوان روانه بازار شود. با معرفی نسخه جدید، خودرو بسترن T99 هم‌اکنون در ۹ مدل مختلف و با محدود قیمت ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان و حداکثر ۱۹۱ هزار و ۶۰۰ یوان فروخته می‌شود؛ اما با این وجود تمام مدل‌ها با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری روانه بازار خواهند شد.

نسخه لوکس خودرو بسترن T99

طول کلی این خودرو ۴۸۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۹۱۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۸۵ میلی‌متر و همین‌طور فاصله بین دو محور ۲۸۷۰ میلی‌متر است. طراحی خودرو جدید فاو بسیار جذاب است و می‌تواند توجه عموم را به خود جلب کند.

امکانات بسترن T99

خودرو بسترن T99 دارای امکانات زیادی است که برای نمونه ای از آن‌ها می‌توان به صندلی شاگرد برقی با امکان تنظیم در ۴ جهت، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی راننده قابل تنظیم در ۶ جهت به‌صورت برقی و مجهز به حافظه، دریچه‌های خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، صفحه نمایشگر دیجیتال مختلف برای کنسول مرکزی، صفحه کیلومتر یا کنترل کننده سیستم تهویه مطبوع و دسته دنده کریستال به صورت استاندارد اشاره کرد.

نسخه لوکس خودرو بسترن T99

این خودرو از لحاظ ایمنی مطمئن است و  تجهیزاتی مانند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، رادار جلو و عقب، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، پارک خودکار، هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری، سیستم هشدار از نقاط کور، سیستم کنترل پایداری و هشدار خروج از جاده را شامل می‌شود.

پیشرانه فاو بسترن تی ۹۹

پیشرانه خودرو بسترن T99  لیتری توربو شارژ است که حداکثر ۲۲۴ اسب بخار قدرت را به همراه ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در خطوط انتقال قدرت نسخه کاپیتان نیز جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخته شده توسط شرکت Aisin استفاده شده است که عملکرد قابل قبول آن را تضمین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*