گوشی ویوو

احتمال عرضه گوشی ویوو نکس 5 با دوربین زیر نمایشگر

گفته می‌شود گوشی ویوو نکس 5 – vivo NEX 5 با دوربین زیر نمایشگر و پنل چهار طرف خمیده، در نیمه دوم سال 2021 معرفی خواهد شد.

سال گذشته، ویوو از APEX 2020 رونمایی کرد؛ یک گوشی مفهومی که صفحه نمایش آبشاری و دوربین زیر نمایشگر داشت. مدتی بعد، نوبت به معرفی ویوو نکس 3 اس 5G رسید که همان صفحه نمایش آبشاری را به ارث برده بود؛ اما دوربین سلفی پاپ آپ داشت. در سال جدید اما علاقه‌مندان، چشم‌انتظار گوشی ویوو نکس 5 هستند.

چند افشاگر با انتشار جزئیاتی، نوید آمدن آن را در نیمه دوم سال داده‌اند. ظاهرا به جای دوربین سلفی پاپ آپ، باید منتظر دوربین زیر نمایشگر باشیم. البته شاید این فقط برای مدل پریمیوم صدق پیدا کند و مدل معمولی، نمایشگر حفره‌دار با دوربین پانچ-هول داشته باشد.

صحبت از یک پنل 6.78 اینچی با انحنا از هر چهار طرف نیز است. دوربین سلفی را هم 32 مگاپیکسلی توصیف کرده‌اند.

گوشی ویوو

vivo APEX 2020

اما برای دوربین‌های عقب، سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی پیش‌بینی می‌شود. حتی یکی از افشاگران، مدعی وجود لنزهای زایس در گوشی ویوو نکس 5 شده است.

دستگاه برای مقاومت در برابر آب و غبار، تاییدیه IP68 خواهد داشت؛ اما درباره سرعت شارژ، ابهام وجود دارد. یکی از منابع، به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ کابلی 66 وات و شارژ بی‌سیم 40 وات اشاره کرده؛ اما منبع دیگر از سرعت 120 و 60 وات سخن گفته است.

به هر حال، اگر واقعا چنین محصولی در راه باشد؛ چندین ماه تا رونمایی فاصله دارد و هنوز نمی‌توان با اطمینان از مشخصات فنی آن صحبت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*