فورد اسکورت 2021

فورد اسکورت 2021 فیس لیفت بعد از مدت‌ها از راه رسید

فورد اسکورت 2021 فیس لیفت معرفی شد. شرکت فورد برای این سدان قدیمی خود در بازار چین تغییرات ظاهری متعددی را در نظر گرفته است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت فورد سدان اسکورت را در سال 2002 از بازار اروپا خارج کرد و یک سال بعد نیز شاهد خروج این خودرو از بازار آمریکا بودیم. این خودروساز آمریکایی محصول فوکوس نسل اول را جایگزین اسکورت کرد که البته سرنوشت فعلی آن مشخص نیست. شرکت فورد در سال 2014 مجددا یک سدان کوچک با نام اسکورت را بر پایه نسل دوم فوکوس به بازار چین عرضه کرد. فورد اسکورت در سال 2018 به‌روزرسانی شد و اکنون نیز یک فیس لیفت برای آن در بازار چین در نظر گرفته شده است.

معرفی فورد اسکورت 2021 فیس لیفت

فورد اسکورت 2021

فورد اسکورت 2021 فیس لیفت همچنان به همان زیرساخت قدیمی فوکوس مجهز است، اما شرکت فورد از لحاظ طراحی برای آن تغییرات متعددی را در نظر گرفته است. کابین این سدان در نسخه فیس لیفت با تغییرات زیادی همراه شده و اکنون در آن شاهد دو نمایشگر کاملا دیجیتال مشابه شاسی بلند سه ردیفه اکواتور هستیم. هرچند این دو نمایشگر 10.25 اینچی بوده و از نمایشگرهای 12.3 اینچی اکواتور کمی کوچک‌تر هستند، اما به طور کلی باعث جذاب‌تر شدن کابین این سدان شده‌اند.

فورد اسکورت 2021

فورد اسکورت 2021 فیس لیفت دارای 4.63 متر طول، 1.82 متر عرض و 1.49 متر ارتفاع است. همچنین فاصله بین دو محور آن نیز 2.68 متر اعلام شده است. با چنین ابعادی، اسکورت نسبت به چهارمین نسل فوکوس که در بازارهای اروپایی حضور دارد، کوچک‌تر شده است.

فورد اسکورت 2021

مدل جدید فورد اسکورت از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 122 اسب بخار بهره می‌برد که قدرت تولیدی آن توسط گیربکس 6 سرعت دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو به صورت استاندارد از رینگ‌های 15 اینچی بهره می‌برد و برای تریم‌های فول‌تر این خودرو نیز رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی در نظر گرفته شده است. این سدان با سایر محصولات مدرن فورد در چین هماهنگی مناسبی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*