بازی Call of Duty: Mobile

فصل سوم بازی Call of Duty: Mobile با تغییرات گسترده آغاز شد

سومین فصل بازی کال آو دیوتی موبایل – Call of Duty: Mobile با نام Tokyo Escape بالاخره در اختیار کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفت.

فصل جدید بازی Call of Duty: Mobile تمام چیزهایی را که انتظار دارید داخل بازی ببینید در اختیار دارد. از اوپراتورهای جدید و بتل پَس (Battle Pass) گرفته تا سلاح‌های مختلف، بلوپرینت‌ها، نقشه‌های متنوع و بسیاری از موارد دیگر که باعث جذابیت دوچندان این فصل خواهند شد.

سیستم بتل پس، پاداش‌های رایگان را تنها به‌‌واسطه‌ی انجام مأموریت‌ها و کسب XPهای بیشتر ارائه می‌دهد. اما برای دریافت برخی از جوایز و امکانات موجود، باید پرمیوم پس دریافت کنید. اگر قصد خرید پرمیوم پس را ندارید، می‌توانید با پیشروی در مراحل به ردیف‌ (Tier) بالاتری برسید و از جوایز بهره‌مند شوید.

سازندگان کال آو دیوتی موبایل در این فصل دو نقشه‌ی جدید به اثرشان اضافه کرده‌اند. اولی Oasis نام دارد و نخستین حضورش برمی‌گردد به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3. این نقشه بازیکنان را وارد یک هتل لوکس بیابانی می‌کند. نقشه‌ی دوم با عنوان Coastal شناخته می‌شود و در یک شهر کوچک جنگ‌زده‌ی نزدیک به دریا جریان دارد.

نقشه‌های نایت مود (Night Mode) هم دسخوش بروزرسانی و تغییرات مختلفی شده‌اند. در این حالت عینک‌های دید در شبی را در اختیار خواهید داشت که وسعت دید محدودی دارند. با استفاده از این تجهیزات می‌توانید نیروهای دشمن را زیر نظر بگیرید و از طریق شناسایی ردپاها، محل قرارگیری‌شان را پیدا کنید. همچنین در کالاف دیوتی موبایل مود جدیدی به‌نام Swords & Stones وجود دارد که کارش سنجش مهارت در مبارزات تن به تن و نبردهای نزدیک است.

از دیگر ویژگی‌های فصل سوم بازی نسخه موبایل ندای وظیفه می‌توان به کلاس جدید Spotter در بخش بتل رویال، چالش‌های فصلی و رویداد مهیج Warrior’s Path اشاره کرد. با پیشروی در هرکدام از این بخش‌ها، می‌توانید جوایز ویژه‌ای به‌دست آورید و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید.

بازی Call of Duty: Mobile را می‌توانید از اپ‌استور و گوگل‌پلی دریافت کنید و از سومین فصل این عنوان جذاب با نام Tokyo Escape لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*