سریع و خشمگین

جان سینا خودش را بهترین شخصیت منفی فیلم‌های سریع و خشمگین می‌داند

جان سینا می‌گوید کاراکترش در فیلم سریع و خشمگین ۹ یعنی جیکوب تورتو، بزرگ‌ترین دشمن شخصیت دام در تاریخ این فرنچایز محبوب است.

نهمین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشمگین این بازیگر نام‌آشنا و دوست‌داشتنی را در کنار مجموعه‌ای از هنرپیشگان کهنه‌کار مانند وین دیزل، میشل رودریگز، سونگ کانگ، تایرس گیبسون، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل و لوداکریس قرار می‌دهد. این فیلم به‌علت شیوع ویروس کرونا بارها به تأخیر افتاد اما بالاخره در تابستان امسال راهی سالن‌های سینما خواهد شد.

فیلم سریع و خشمگین ۹ جان سینا را به‌عنوان جیکوب تورتو، برادر تک‌افتاده‌ی دام معرفی می‌کند. او در حال حاضر جزو شخصیت‌های منفی داستان است و در کنار سایفر (شارلیز ترون) به کشتار و اعمال تروریستی می‌پردازد. تریلرهای فیلم نشان‌دهنده‌ی درگیری‌های بزرگ این دو برادر از زمان گذشته هستند و توضیح می‌دهند که چرا جیکوب تا به امروز هیچ حضوری در قسمت‌های قبلی این فرنچایز نداشته است. در حقیقت سوالات بسیاری پیرامون شخصیت‌ها و سیر اتفاقات داستان وحود دارد که یکی از مهم‌ترین‌هایش برمی‌گردد به دلایل حضور جیکوب در فیلم؛ آیا برادر دام می‌تواند به‌خوبی وارد ماجراهای سریع و خشمگین شود و هیجانات مضاعفی را خلق کند یا خیر؟

صحبت‌های جان سینا درباره‌ی فیلم سریع و خشمگین ۹

جان سینا در نشست مطبوعاتی اخیرش علاوه‌بر ادای احترام به سری فیلم‌های سریع و خشمگین و بازیگران پیشکسوت‌اش، جیکوب را بهترین آنتاگونیست تاریخ این فرنچایز قلمداد کرد. او در این باره می‌گوید:

من در حال حاضر می‌توانم از مزایا و ویژگی‌های این خانواده‌ی بزرگ بهره‌مند شوم. خانواده‌ای که باعث به‌وجود آمدن چنین بلاک‌باستر موفقی شده است. من در نهمین قسمت دعوت شده‌ام تا اهمیت نام خانوادگی تورتو را به دیگران نشان دهم و به بزرگ‌ترین دشمن دام در تاریخ این مجموعه تبدیل شوم. و فکر می‌کنم این اتفاقی است که باید با احترام آغاز شود.

ادعای جان سینا در مورد «بزرگ‌ترین دشمن دام در تمام دوران‌ها» ممکن است در ابتدا کمی جسورانه به‌نظر برسد؛ زیرا در طی سال‌های اخیر شاهد حضور برجسته‌ و خاطره‌انگیز تعداد زیادی از آنتاگونیست‌ها بوده‌ایم که هرکدام به نوعی برای مخاطب جذابیت داشته‌اند. اما اظهارات این بازیگر آمریکایی به‌واسطه‌ی ارتباط نزدیک‌اش با دام معنی پیدا می‌کند. قطعاً جیکوب برادرش را بهتر از دشمنان قبلی می‌شناسد و این موضوع تهدیدات بیشتری را برای دام به همراه خواهد داشت. در تاریخ فیلم‌های سریع و خشمگین، شخصیت‌های منفی به‌ندرت مورد توجه خط داستاتی قرار گرفته‌اند و حالا بهترین زمان درخشش جیکوب است زیرا او علاوه‌بر رابطه‌ی برادری با دام، ارتباط نزدیکی با تیم بازیگری فیلم دارد.

در مجموع باید منتظر اکران سریع و خشمگین ۹ ماند و بعد از انتشار این اثر هیجان‌انگیز، می‌توان به صحت و سقم اداعاهای جان سینا پی برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمش گرم با این همه اعتماد به نفس