لپ تاپ لنوو تینک پد T14s

لپ تاپ لنوو تینک پد T14s با پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 و نمایشگر 4K معرفی شد

لپ تاپ لنوو تینک پد T14s با پردازنده نسل یازدهمی اینتل، پشتیبانی از سیم کارت 4G، یک نمایشگر 4K، دو اسپیکر و دیگر امکانات نظیر حسگر اثر انگشت معرفی شد.

هفته‌ی گذشته شرکت لنوو از نسل جدید برخی از نوت بوک‌های خود به همراه چند لوازم جانبی رونمایی کرد. امروز نوبت به لپ تاپ‌های سری تینک پد T رسیده است. لنوو ساعاتی پیش در یک رویداد خبری از نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک پد T14s خود رونمایی کرد.

این لپ تاپ تجاری از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7-1165G7 قدرت می‌گیرد. به لطف یک اسلات سیم کارت، شما می‌توانید در این لپ تاپ از اینترنت 4G استفاده کنید. ضمن اینکه ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته نسخه‌ی دیگری از این لپ تاپ نیز عرضه خواهد شد که به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD مجهز است. وزن این نوت بوک ۱.۲۸ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۱۶.۱ میلی‌متر است.

لپ تاپ لنوو تینک پد T14s

روی قاب جلوی لپ تاپ لنوو تینک پد T14s یک نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ حضور دارد. نسخه‌ی استاندارد این لپ تاپ رزولوشن نمایشگر 1080p را ارائه می‌کند. اما شما می‌توانید نسخه‌ی 4K آن با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را نیز انتخاب کنید که توانایی تولید حداکثر ۵۰۰ نیت روشنایی و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را دارد. گرچه علی‌رغم همه‌ی این امکانات خوب، در پایین نمایشگر آن حاشیه‌ی نسبتاً عریضی دیده می‌شود که از زیبایی آن می‌کاهد.

این نوت بوک دو اسپیکر را به خدمت گرفته که از پایین تا بالای کیبورد قرار دارند. یک تاچ پد بزرگ نیز در زیر کیبورد تعبیه شده و حسگر اثر انگشت نیز برای تأمین امنیت کاربر در زیر کلید پاور لپ تاپ نهفته است. این لپ تاپ به دو درگاه تاندربولت ۴ مجهز است، درحالی که یک درگاه USB-A و HDMI نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. و در انتها لازم به ذکر است که روی این لپ تاپ سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و با فناوری Wi-Fi 6 نیز سازگار است.

قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد T14s

لنوو لپ تاپ جدید خودش را با ترکیبی از شاسی‌های منیزیمی/کربنی مشکی و آلومینیومی خاکستری طراحی کرده است. ای این لپ تاپ با قیمتی در حدود ۱۳۷۰ دلار هم اکنون در وب‌سایت لنوو برای پیش خرید قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*