گوشی های گیمینگ خانواده ویوو iQOO 7 رسماً وارد بازارهای جهانی شدند

گوشی های گیمینگ خانواده ویوو iQOO 7 وارد بازار جهانی شدند. این خانواده با دو مدل معمولی و لنجند مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شود.

iQOO، برند زیرمجموعه سازنده گوشی‌های گیمینگ شرکت ویوو طی مراسمی که در کشور هند برگزار کرد خبر از عرضه گوشی‌های گیمینگ خانواده ویوو iQOO7 به بازارهای جهانی داد. دو عضو اصلی این خانواده iQOO 7 معمولی و iQOO 7 Legend نام دارند.

iQOO 7 Legend

نسخه اصلی iQOO 7 همان گوشی iQOO Neo5 است که هم اکنون با چینش دوربین عمودی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در بازار چین عرضه می‌شود. اما نسخه معمولی iQOO 7 که در چین عرضه می‌شود، با نام iQOO 7 Legend وارد بازار خواهد شد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قدرت می‌گیرد و ویوو در طراحی آن با گروه موتورسازی BMW M Motorsport همکاری کرده است.

گوشی های گیمینگ خانواده ویوو iQOO 7

نسخه لجند این گوشی همانطور که گفته شد به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است که یک حافظه از نوع پرسرعت UFS 3.1 و رم LPDDR5 آن را همراهی می‌کنند. سازنده یک محفظه بخار ۴۰۹۶ میلی‌متری را برای کمک به سیستم خنک‌کننده مایع این گوشی در زیر قاب آن تعبیه کرده است که می‌تواند جلوی تولید حرارت بیش از حد را گرفته و عملکرد پایدارتری را برای دیوایس به ارمغان بیاورد.

نمایشگر ۶.۶۲ اینچی AMOLED این گوشی رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. در بالای صفحه نیز حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی طراحی شده است. روی قاب پشتی این گوشی نیز یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابری اپتیکال تعبیه شده است. این گوشی انرژی خودش را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. این باتری با توان ۶۶ وات (به جای ۱۲۰ وات در نسخه چینی به علت مشکلات کسب گواهی‌های مرتبط) به سرعت شارژ می‌شود. این گوشی در دو نسخه با پیکربندی ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

iQOO 7

اما مدل معمولی خانواده ویوو iQOO 7 به یک نمایشگر ۶.۶۲ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است که سازنده ادعا می‌کند قادر است به اوج روشنایی ۱۳۰۰ نیت دست پیدا کند.

گوشی های گیمینگ خانواده ویوو iQOO 7

روی قاب پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598، یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه ۱۲۰ درجه‌ای و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید تعبیه شده است. یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را دارد. این باتری مشابه مدل لجند، با توان ۶۶ وات در عرض ۲۲ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

با توجه به این که iQOO این گوشی را با هدف گیمینگ طراحی کرده، یک لایه گرافیتی ۶۰۰۰ میلی‌متری را در زیر قاب آن به کار برده که برای پراکندگی هرچه بهتر حرارت، کل سیستم خنک کننده مایع گوشی را پوشش می‌دهد. گوشی ویوو آی کیو او او ۷ معمولی در دو نسخه یخی و مشکی و سه پیکربندی حافظه عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*