فیلم سینمایی واکینگ دد

فیلمبرداری فیلم سینمایی واکینگ دد به‌زودی آغاز خواهد شد 

اندرو لینکن شخصیت ریک گرایمز در سریال محبوب The Walking Dead رسماً خبر از آغاز فیلم سینمایی واکینگ دد در آینده‌ای نزدیک داده است.

پس از خروج ناگهانی اندرو لینکلن از سریال پرطرفدار Walking Dead، آینده شخصیت دوست‌داشتنی ریک گرایمز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حالا قرار است سه‌گانه سینمایی واکینگ دد، به زندگی این کلانتر محبوب بپردازد و عدم حضور او را در ماجراهای سریال توضیح دهد. در سال ۲۰۱۹ شبکه AMC با انتشار یک تریلر کوتاه، ساخت فیلم‌ سینمایی مردگان متحرک را تأیید کرد. با شیوع ویروس کرونا، فیلمبرداری آن بارها به تأخیر افتاد اما اندرو لینکلن معتقد است که این اتفاق می‌تواند به‌زودی آغاز شود.

لینکلن طی مصاحبه اخیرش با مجله SFX، ضمن علاقه‌اش به حضور در این پروژه، درباره آینده فیلم واکینگ دد نیز صحبت کرد. او در این رابطه می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم و قصد داریم در بهترین فرصت ممکن، فیلمبرداری را آغاز کنیم. صحبت‌ها راجع‌به فصل  بهار است و احتمالاً به‌زودی کار را شروع خواهیم کرد. بی‌صبرانه منتظر پوشیدن آن چکمه‌های خاطره‌انگیز و لباس ریک گرایمز هستم.

لینکلن در ادامه توضیح داد که برای بیش از یک فیلم قرارداد امضا کرده است و سه‌گانه پیشنهادی تهیه‌کنندگان، همچنان در مرحله برنامه‌ریزی قرار دارد. یکی از دلایل طولانی شدن پروسه تولید، وسواس زیاد تیم سازنده برای انتخاب بهترین فیلم بوده است؛ زیرا آن‌ها به دنبال گسترش داستان ریک گرایمز و جهان کلی واکینگ دد هستند. اتفاقی که در آینده می‌تواند باعث ساخت چند اسپین‌-آف و تولیدات هیجان‌انگیز دیگر شود.

شبکه AMC پیش از این سفارش یک اسپین‌-‌آف را با تمرکز بر شخصیت‌های داریل دیکسون و کارول پلتیر داده بود. همچنین احتمال دارد شاهد آنتولوژی این سریال با نام Tales of The Walking Dead باشیم. تمام این برنامه‌ریزی‌ها به سال ۲۰۲۲ موکول شده‌اند و تولید یا لغو شدنشان به میزان موفقیت فصل یازدهم بستگی دارد.

آیا ریک گرایمز به فصل یازدهم اضافه خواهد شد؟

فیلم سینمایی واکینگ دد

اندرو لینکلن قبل‌تر اعلام کرده بود که دیگر حضوری در سریال واکینگ دد نخواهد داشت اما اخیراً در پاسخ به این سوال، جمله «هرگز نگویید هرگز» را به‌زبان آورده است. با توجه به گفته‌های لینکلن، شایعات حضور وی در فصل یازدهم پررنگ‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد اما در حال حاضر تنها باید منتظر واکنش‌های بیشتری از طرف این بازیگر و تهیه‌کنندگان بمانیم.

اگر فیلمبرداری فیلم واکینگ دد در فصل بهار آغاز شود، می‌توانیم به ملاقات دوباره با ریک گرایمز و چکمه‌های کابویی‌اش تا قبل از سال ۲۰۲۳ امیدوار باشیم.

نظر شما درباره این فیلم و فصل یازدهم سریال مردگان متحرک چیست؟ آیا بازگشت اندرو لینکلن به مجموعه را محتمل می‌دانید یا خیر؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.