بازی Among Us

بازی Among Us برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود+تریلر

سونی در مراسم State of Play، رسماً خبر انتشار بازی Among Us را برای PS4 و PS5 را تأیید کرد. این عنوان در سال جاری راهی کنسول‌ها می‌شود.

با گسترش و همه‌گیری بازی مافیا، این نوع سرگرمی‌های چند نفره و مبتنی بر حذف افراد به بازی‌های ویدیویی نیز راه پیدا کردند. بازی Among Us در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما در اواسط سال ۲۰۲۰ به محبوبیت بسیاری رسید و همچنان توسعه‌هایش ادامه دارد. نسخه‌های متعلق به کنسول‌های نسل هشت و نسل نهمی سونی نیز مانند سایر پلتفرم‌ها، از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کنند و به‌صورت چند نفره قابل بازی خواهند بود. علاوه‌بر این، تیم سازنده یعنی استودیو Innersloth، اسکین بازی Ratchet & Clank را به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان PS4 و PS5 قرار خواهد داد.

چرا بازی Among Us تا این اندازه محبوب است؟

یکی از دلایل محبوبیت شدید و غیرقابل کنترل بازی Among Us بعد از دوسال، معرفی این عنوان توسط سلبریتی‌ها و افراد معروف بوده است اما نمی‌توان نقش رسانه و شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت. بازی به‌‌طرز عجیبی در یوتیوب دیده شد و توییچ را منفجر کرد! «در میان ما» با توجه به حالت چند نفره و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌اش که به بازی مافیا شباهت دارد و بر شک و ترید بازیکنان نسبت به نقش‌های یک‌دیگر استوار است، در جوامع مدرن امروزی تا این اندازه دیده می‌شود و به شهرت می‌رسد.

این عنوان در سال گذشته و بین کاربران پی‌سی و اسمارت‌فون‌ها، مانند بمب صدا کرد و در نهایت عنوان پرمخاطب‌ترین بازی موبایل در سال ۲۰۲۰ را به‌دست آورد. اما کماکان خبری از نسخه‌های کنسولی نبود تا این‌که در ماه دسامبر، بازی برای کنسول دستی نینتندو سوییچ منتشر شد. دو روز بعد از این اتفاق، مایکروسافت خبر انتشار بازی Among Us را برای کنسول‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ تأیید کرد. در نهایت طرفداران پلی‌استیشن و دارندگان کنسول‌های سونی هم می‌توانند در آینده‌ای نزدیک، این اثر سرگرم‌کننده و پرطرفدار را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید لانچ تریلر منتشر شده از این بازی را برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*