توسعه بازی های موبایل توسط سونی

تمرکز سونی روی توسعه بازی های موبایل به جای عناوین انحصاری PS5

گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که نشان می‌دهد سونی به جای عرضه عناوین انحصاری پلی استیشن ۵، روی توسعه بازی های موبایل تمرکز کرده است.

از زمانی که سونی پلی استیشن ۵ را پیش فروش و سپس عرضه کرد، جدیدترین و بهترین کنسول بازی این شرکت به سختی به دست مشتریان می‌رسد. ما البته نمی‌گوییم مایکروسافت بهتر از سونی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس را در دسترس کاربرانش قرار داده است، اما حداقل این شرکت ردموندی بخش محبوب Game Pass را دارد و سرمایه‌گذاری عظیمی برای ارائه بهترین سرویس اشتراکی در دنیای گیمینگ کرده است.

اما اگر از طرفداران قدیمی سونی بوده‌اید و کنسول جدید این شرکت را تهیه کرده‌اید، حتماً متوجه شده‌اید که عناوین انحصاری زیادی برای PS5 وجود ندارد که هم اکنون بتوانید آن‌ها را تهیه کنید. بعد از عرضه بازی Demon’s Souls همراه با خود کنسول، سونی عملاً هیچ بازی انحصاری دیگری را عرضه نکرده است.

استودیوهای پلی استیشن برای توسعه بازی های موبایل آماده می‌شوند

به نظر می‌رسد سونی روی بخش دیگری به غیر از سرمایه‌گذاری روی بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ تمرکز کرده باشد. گزارش جدید بلومبرگ تصویر خوبی از غول ژاپنی را ترسیم نکرده است. این گزارش نشان می دهد که سونی علاقه‌ای به حمایت از پلی استیشن ۵ با عرضه عناوین انحصاری و یا هر عنوانی که در استودیوهای خود ساخته است، ندارد. یک فراخوان استخدام جدید از سوی سونی نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد روی توسعه بازی های موبایل متمرکز شود. سونی به دنبال یک «رئیس بخش موبایل» برای استودیوهای پلی استیشن است؛ شخصی که به ترسیم یک نقشه راه ۳ تا ۵ ساله برای تولید محصولات موبایل کمک کند.

قضاوت روی این فراخوان استخدام می‌تواند نشان دهد که سونی علاقه‌مند به توسعه بازی های موبایل شده است و می‌خواهد عناوینی را برای گوشی‌های موبایل توسعه ببخشد. ممکن است بسیاری از بازی‌هایی که این شرکت توسعه می‌دهد، پورت شده از بازی‌های انحصاری محبوب کنسول‌های بازی پلی استیشن باشند. هرچند سونی عناوین مستقلی را هم برای دنیای موبایل توسعه خواهد بخشید. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی چه شخصی را برای مدیریت تیم توسعه بازی‌های محبوب موبایلی استخدام خواهد کرد. البته همه‌ی این‌ها بدان معنا نیست که دیگر هیچ بازی انحصاری برای پلی استیشن ۵ عرضه نخواهد شد؛ حداقل در حال حاضر سونی درگیر دنیای موبایل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول چه شود!
    پادشاه صنعت سنسور دوربین در عالم هستی
    این بار میخواد پادشاه گوشی های گیمینگ در عالم هستی بشه
    اگه این کار انجام بده و بازی های مافوق تصور و انحصاری به بخش گوشی های با کیفیت و با اصالت بیاره فاتحه گوشی های بنجل شیافومی و بقیه گوشی های به اصطلاح گیمینگ با اون بازی های بچه گانه ای که دارن خونده است
    مرسی سونی
    #سونی پادشاه صنعت گیمینگ در عالم هستی
    #سونی پادشاه صنعت سنسور دوربین در عالم هستی
    و این بار،#سونی پادشاه گوشی های گیمینگ واقعی و اختصاصی در عالم هستی