سبد محصولات اوپو

تکمیل سبد محصولات اوپو با معرفی یک ایرباد بی‌سیم، تلویزیون هوشمند و مچ‌بند سلامت

روز گذشته سبد محصولات اوپو با رونمایی از ایرباد بی‌سیم Enco Air، تلویزیون هوشمند K9 و مچ‌بند سلامت Vitality در کنار گوشی هوشمند K9 5G تکمیل شد.

اوپو روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بزرگ بود که در آن از گوشی هوشمند جدید خود به نام اوپو K9 5G رونمایی کرد. اما این گوشی تنها محصول جدید اوپو برای سال ۲۰۲۱ نبود. سبد محصولات اوپو اکنون شامل یک جفت ایرباد بی‌سیم TWS جدید به نام Oppo Enco Air، یک مچ‌بند سلامت به نام Oppo Band Vitality و تلویزیون‌های جدید Oppo Smart TV K9 نیز می‌شود. در ادامه شما را بیشتر با این محصولات تازه رونمایی شده آشنا خواهیم کرد.

تکمیل سبد محصولات اوپو در سال ۲۰۲۱

ایرباد بی‌سیم Oppo Enco Air

سبد محصولات اوپو - ایرباد بی سیم Oppo Earbuds Enco Air

ایرباد بی‌سیم جدید اوپو نسخه ارزان قیمت‌تر Enco X خواهد بود که چندی پیش معرفی شده بود. این ایرباد جدید به نام Enco Air از یک درایور ۱۲ میلی‌متری با دیافراگم تیتانیومی برخوردار است. داخل هر یک از گوشی‌های آن یک باتری ۲۴ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که با هر بار شارژ کامل تا ۴ ساعت شارژدهی دارند، در حالی که یک کیس شارژ ۴۴۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند شارژدهی ۲۴ ساعته را ممکن کند.

ایرباد Enco Air دارای یک حالت مخصوص بازی است که نرخ تأخیر بلوتوثی را به ۴۷ میلی‌ثانیه می‌کاهد. از دیگر مشخصات این گجت می‌توان به گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، وزن ۳.۷۵ گرمی هر گوشی (و قاب ۴۰.۴ گرمی) و کنترل‌های لمسی روی بدنه‌ی آن‌ها برای تنظیم ولوم صدا، مکالمات و تعویض موسیقی در حال پخش اشاره کرد. قیمت انکو ایر حدود ۳۹ دلار است و در رنگ‌بندی مشکی، آبی، سفید و سبز عرضه می‌شود.

اوپو همچنین از یک ایرباد دیگر به نام Enco Buds نیز رونمایی کرده، اما جزئیاتی از آن را هنوز فاش نکرده است. البته رونمایی اصلی آن در تاریخ ۲۰ مه (۳۰ اردیبهشت) انجام خواهد شد.

تلویزیون Oppo Smart TV K9

سبد محصولات اوپو - تلویزیون Oppo Smart TV K9

تلویزیون‌های خانواده K9 هم به سبد محصولات اوپو در سال ۲۰۲۱ اضافه شدند. این تلویزیون که در سه اندازه ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، اما حضور چیپست MT9652 شرکت مدیاتک با پردازنده ۴ هسته‌ای و ۲ گیگابایت رم در هر سه آن‌ها مشترک است.

کوچک‌ترین عضو این خانواده رزولوشن 1080p و یک پنل DLED با اوج روشنایی ۲۳۰ نیت را ارائه می‌کند. دو مدل دیگر با رزولوشن 4K و اوج روشنایی ۳۰۰ نیت و همچنین پشتیبانی ۹۳ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 همراه هستند. ضمن اینکه مدل ۶۵ اینچی از جبران حرکت تصویر MEMC نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل ۴۳ اینچی از دو اسپیکر ۱۰ وات و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی برخوردار است، در حالی که دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی به اسپیکرهای ۱۵ وات و حافظه داخلی دوبرابری مجهز هستند. تلویزیون اوپو K9 با قیمت پایه ۲۷۵ دلاری وارد بازار می‌شود.

مچ‌بند سلامت Oppo Band Vitality

سبد محصولات اوپو - مچ‌بند Oppo Band Vitality

«ویتالیتی» به معنای «نشاط»‌ در واقع نام ترجمه شده ماشینی مچ‌بند سلامت جدید اوپو است، اما می‌تواند به «جوان» هم معنی شود. این نامی است که اوپو آن را برای نسخه لایت مچ‌بند اوپو بند خود انتخاب کرده است. این مچ‌بند به یک نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED تجهیز شده است، حسگر ضربان قلب، نمایشگر سطح اکسیژن خون و نظارت بر خواب را ارائه می‌کند. علاوه بر این تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

مچ‌بند اوپو بند Vitality با هر بار شارژ کامل حتی با نظارت ۲۴ ساعته روی ضربان قلب، تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. این مچ‌بند در دو رنگ آبی و نارنجی و با قیمت ۲۳ دلاری وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*