بازی Resident Evil: Village

بازی Resident Evil: Village رکوردهای استیم را جابه‌جا کرد

هنگام انتشار بازی Resident Evil: Village، بیش از ۱۰۰ هزار نفر به‌صورت همزمان این عنوان هیجان‌انگیز و ترسناک را در استیم تجربه کرده‌اند.

شماره هشتم بازی رزیدنت اویل بالاخره منتشر شد و با دریافت نمرات بالا از وب‌سایت‌های مختلف، به‌عنوان یک اثر خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده شناخته شد. هرچند خیلی از منتقدان اعتقاد داشتند که عناصر وحشتناک و ترس روانشناختی نسخه هفتم کمرنگ‌تر شده و در حال حاضر وجوه اکشن، به‌مراتب از اهمیت بالاتری برخوردارند.

مسلماً کپکام از بازی Resident Evil: Village انتظارات فراوانی دارد؛ چه از نظر محبوبیت در بین مخاطبین و چه درباره امر فروش. هنوز اطلاعات خاصی راجع‌به فروش بازی در روزهای اول انتشار در دسترس نیست اما رکوردشکنی این عنوان در استیم، ناخودآگاه تمام توجهات را به‌سمت نسخه پی‌سی جلب می‌کند.

طبق بررسی‌های وب‌سایت یوروگیمر، در روز انتشار این عنوان بیش از ۱۰۰ هزار نفر به‌صورت همزمان بازی Resident Evil: Village را در استیم تجربه کرده‌اند. جدیدترین بازی کپکام توانست رکورد جدیدی را برای سری رزیدنت اویل به ارمغان بیاورد. تا قبل از انتشار قسمت هشتم، این رکورد متعلق به رزیدنت اویل ۲ ریمیک با ۷۴ هزار نفر بازیکن همزمان بود اما حالا ریمیک قسمت دوم، یک پله سقوط کرده است. در جایگاه بعدی، نسخه ریمیک Resident Evil 3 با ۳۲ هزار نفر قرار دارد و جایگاه چهارم نیز در اختیار رزیدنت اویل ۷ با ۱۸ هزار نفر بازیکن همزمان است.

احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از آمار فروش بازی Resident Evil: Village توسط کپکام خواهیم بود. با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از این عنوان، می‌توانیم انتظار فروش قابل قبولی را در روزهای نخست انتشار داشته باشیم. همچنین به‌علت میان‌نسلی بودن رزیدنت اویل ۸ و انتشار آن برای کنسول‌های نسل هشتمی، آمار فروش بازی دوچندان خواهد شد. این عنوان مهیج که در ژانر ترس و بقا ساخته شده، در حال حاضر برای پی‌سی، پلی‌ استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و سری ایکس و همچنین استادیا در دسترس است.

آیا بازی رزیدنت اویل ۸ را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را درباره این عنوان مهیج و ترسناک با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*