اپلیکیشن وان پلاس Clipt

با اپلیکیشن وان پلاس Clipt متن و فایل‌ها را بین تمام گجت‌هایتان جابجا کنید

اپلیکیشن وان پلاس Clipt با یک کاربرد جذاب معرفی شد: به راحتی متن‌ها و فایل‌ها را بین هر نوع کامپیوتر و گوشی هوشمند خود انتقال دهید.

وان پلاس اپلیکیشن جدیدی را رونمایی کرده که اشتراک‌گذاری متن و فایل بین تمام گجت‌های کاربران را آسوده می‌کند. این اپلیکیشن وان پلاس Clipt نام دارد و نباید با اپلیکیشن Clipto که عملکرد مشابهی با اپلیکیشن تازه رونمایی شده وان پلاس دارد، اشتباه گرفته شود.

اپلیکیشن وان پلاس Clipt

این اپلیکیشن در واقع به عنوان یک کلیپ‌برد مستقل عمل می‌کند. هر چیزی که روی گوشی یا کامپیوتری که به اپلیکیشن Clipt مجهز شده کپی کنید، آن در تمام دستگاه‌هایی که Clipt روی آن نصب شده در دسترس خواهد بود. خبر خوب اینکه استفاده از این قابلیت محدود به یک پلتفرم نیست. Clipt به شما اجازه می‌دهد متن‌ها و فایل‌ها را بین دستگاه‌های اپل و اندروید و همچنین هر نوع کامپیوتری (پی سی، مک یا لینوکس) از طریق نصب یک افزونه روی مرورگر جابجا کنید. البته نسخه آی او اسی این اپلیکیشن در دست توسعه است، اما هم اکنون در دسترس کاربران دیگر پلتفرم‌ها قرار دارد.

اپلیکیشن وان پلاس Clipt

در حال حاضر اپلیکیشن وان پلاس Clipt از طریق نصب یک افزونه روی مرورگر کروم در دسترس کاربران کامپیوترها قرار می‌گیرد. زمانی که در کروم یک تب باز می‌شود، کلیپت در کل کامپیوتر شما در دسترس قرار می‌گیرد. تیم نرم افزاری وان پلاس به سختی در حال کار روی این اپلیکیشن است تا پشتیبانی از این کلیپ‌برد را به دیگر مرورگرها هم اضافه کند. تمرکز اصلی این تیم روی مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم، مثل Brave است.

اپلیکیشن کلیپت قادر به ذخیره تا ۱۰ آیتم در لحظه است. برای آنکه بتوانید آن‌ها را در دیگر دستگاه‌های خود مشاهده یا پیست کنید، کافی است آن‌ها را به اینترنت متصل کنید. این اپلیکیشن از طریق اکانت گوگل درایو شما یک پوشه مخفی موقتی ایجاد می‌کند که برای ذخیره اطلاعات در فضای ابری و دسترسی به آن از طریق سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کند. البته نگران نباشید، داده‌های شما رمز‌گذاری شده خواهند بود؛ بنابراین حتی خود وان پلاس هم قادر به تماشای آن‌ها نیست.

این برنامه توسط OneLap، تیم نرم افزاری جدید کمپانی وان پلاس (که چند هفته پیش کار خودش را آغاز کرده) توسعه پیدا کرده است. از آنجا که هم تیم توسعه‌دهنده و هم خود اپلیکیشن جدید هستند، طبیعی است که دارای باگ‌هایی باشد. استفاده کنندگان از این اپلیکیشن می‌گویند که کارایی آسانی دارد، ولی هنوز نوتیفیکیشن‌ها با کمی تأخیر روی صفحه گجت شما به نمایش درمی‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*