شرایط مالی اچ تی سی

شرایط مالی اچ تی سی از حالت ضرردهی درمی‌آید

شرایط مالی اچ تی سی در چند سال اخیر آنچنان درخشان نبوده است، ولی گویا تلاش‌های HTC نتیجه داده و شاهد بهبود وضعیت آن‌ها هستیم.

افت فروش اچ تی سی در چند سال اخیر سبب شده است که زیاد شاهد اخبار مثبت درباره شرایط مالی اچ تی سی نباشیم. اما در شش ماه گذشته اتفاق متفاوتی رخ داده است و درآمد این شرکت تایوانی در (تقریبا) شش ماه اخیر با رشد همراه بوده است.

اچ تی سی اعلام کرده است که توانسته در ماه آوریل ۲۰۲۱ (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) درآمدی بالغ بر ۱۳.۵۸ میلیون دلار را کسب کند که در مقایسه با درآمد ۱۰.۶۱ میلیون دلاری این شرکت در بازه مشابه سال گذشته رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد. این آمار نشان می‌دهد که اچ تی سی در شش ماه اخیر، پنج ماه را با افزایش درآمد نسبت به بازه مشابه سال قبل آن به پایان رسانده است.

البته درآمد کلی اچ تی سی هنوز حکایت از کاهش ۴.۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته دارد که به نتایج فاجعه بار ماه فوریه (۱۳ بهمن تا ۱۰ اسفند) مربوط می‌شود. اما؛ اگر این شرکت بتواند به عملکرد مثبت خود در ماه‌های آینده ادامه دهد می‌تواند شرایط مالی خود را به سطح سال گذشته برساند و حتی از آن پیشی بگیرد.

شرایط مالی اچ تی سی

باید به این موضوع توجه کرد که درآمد اچ تی سی در ماه آوریل سال گذشته تحت تأثیر منفی همه‌گیری کرونا بوده است و اگر شرایط به گونه دیگری بود، نتایج آوریل ۲۰۲۱ می‌توانست حتی بدتر باشد.در هر صورت به نظر می‌رسد که شرایط HTC رو به بهبود است و گفته می‌شود این شرکت تایوانی قصد دارد در سه ماهه جاری گوشی‌های بیشتری را با پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار کند.

اچ تی سی اخیراً از دو هدست واقعیت مجاری وایو پرو ۲ و وایو فوکوس ۳ رونمایی کرده است و با توجه به نقدهای فوق‌العاده مثبتی که دریافت کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این شرکت با شرایط بهتری وارد سه ماهه سوم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*