احتمالا گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ با امکانات پیشرفته‌تر در راه است

شیائومی در حال کار روی گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ است. مهم‌ترین ویژگی Redmi Note 8 2021 نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و فناوری شارژ سریع است.
ظاهرا شرکت شیائومی در حال کار روی نسخه جدیدی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ با قدرت‌گیری از چیپست‌های سری Dimensity 1000 مدیاتک است. علاوه بر این خبر می‌رسد شیائومی روی توسعه گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ نیز کار می‌کند. اطلاعاتی از این دیوایس جدید به بیرون درز کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یک گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1908C3JGG به تازگی موفق به کسب مجوز از رگولاتوری FCC شده است. اطلاعاتی که منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی جزو خانواده ردمی نوت ۸ خواهد بود. بر اساس این گزارش، گوشی جدید سری Redmi Note 8 با کدنام Biloba در دست توسعه است.

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به نمایشگر IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. یک بریدگی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر این گوشی هم تعبیه شده است، ولی اندازه آن هنوز مشخص نیست. در قلب تپنده آن می‌توانیم انتظار حضور پردازنده Helio G85 را داشته باشیم، در حالی که ظرفیت رم آن ۴ گیگ و حافظه داخلی آن ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی است. ضمن اینکه یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که با توان ۲۲.۵ وات به سرعت شارژ می‌شود.

هنوز جزئیات دوربین این گوشی فاش نشده است، ولی می‌توان انتظار داشت که به یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر فوق عریض، ماکرو و تله فوتو روی قاب پشتی آن جای خوش کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*