ارسال پست در اینستاگرام از طریق دسکتاپ

ارسال پست در اینستاگرام از طریق دسکتاپ و لپ تاپ به زودی ممکن می‌شود

تصاویری که به دست ما رسیده نشان می‌دهد اینستاگرام مشغول کار روی قابلیتی برای ارسال پست در اینستاگرام از طریق دسکتاپ و لپ تاپ است.
بر اساس توییت جدیدی که از سوی یک توسعه دهنده و افشاگر ایتالیایی به نام الکساندرو پالوزی منتشر شده، اینستاگرام در حال کار روی راهی است که به کاربران اجازه ارسال پست در اینستاگرامتصاویری که به دست ما رسیده نشان می‌دهد اینستاگرام مشغول کار روی قابلیتی برای ارسال پست در اینستاگرام از طریق دسکتاپ و لپ تاپ است. از طریق دسکتاپ و لپ تاپ را می‌دهد.

اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش داخلی روی این قابلیت است و گفته می‌شود به جز استفاده از اپلیکیشن، این تنها راهی است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک مرورگر دسکتاپی مثل کروم هم بتوانند در حساب کاربری خود پست بگذارند. این یکی از پرتقاضاترین درخواست‌های کاربران از اینستاگرام نیز بوده است.

پالوزی حتی تصاویری را هم منتشر کرده است که ظاهر این قابلیت جدید در حال آزمایش را نشان می‌دهد؛ اگرچه به احتمال خیلی زیاد اینستاگرام وقتی این ویژگی را تکمیل کند و بخواهد به اپلیکیشن خود اضافه کند، ظاهر متفاوت‌تری به خود خواهد گرفت. به نظر می‌رسد ایجاد کردن یک پست در اینستاگرام از طریق دسکتاپ مثل همان چیزی است که در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام نیز وجود دارد. درست مثل همان، دکمه‌ای در بالای گزینه Desktop View (یک آیکون‌ “+” در داخل یک جعبه گرد) وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد از روی صفحه کامپیوتر خود هم بتوانید پست ایجاد کنید.

کاربران کامپیوترهای دسکتاپی می‌توانند عکس‌ها و تصاویر را به راحتی داخل نسخه تحت وب اینستاگرام درگ و دراپ کنند و سپس به یک ویرایشگر با امکان انتخاب فیلترهای متنوع و کراپ کردن تصویر منتقل شوند. در نهایت نیز قادر خواهند بود کپشن مورد نظر و موقعیت مکانی را به تصویر اضافه کرده و یک شخص را در جایی از تصویر تگ کنند. از تنظیمات پیشرفته‌تر این قابلیت می‌توان به امکان بستن کامنت‌ها پیش از ارسال پست نیز اشاره کرد.

پالوزی هیچ اشاره‌ای نکرده است که چه زمانی اینستاگرام این قابلیت را در اختیار میلیون‌ها کاربر دسکتاپی در سراسر جهان قرار می‌دهد. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینستاگرام که از کامپیوترهای دسکتاپی و لپ تاپ استفاده می‌کنند از فیس بوک به عنوان صاحب اینستاگرام این قابلیت را خواسته‌اند، به نظر می‌رسد خیلی زود این ویژگی در دس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*