شرکت XPG

شرکت XPG سه جایزه طراحی محصول Red Dot Awards را از آن خود کرد

شرکت XPG که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قطعات و لوازم جانبی ویژه گیمرها شناخته می‌شود توانست سه جایزه معتبر و ارزشمند طراحی محصول Red Dot Awards را از آن خود کند.

اس اس دی GAMMIX S70 PCIe Gen4 و حافظه های رم SPECTRIX D70G DDR4 و SPECTRIX D50 Xtreme DDR4، جایزه معتبر و ارزشمند طراحی محصول Red Dot Award را به خود اختصاص دادند. برند ایکس پی جی (XPG) یکی از تامین کنندگان سیستم‌ها، قطعات و لوازم جانبی مخصوص گیمرها، حرفه‌ای‌های مسابقات Esports و علاقه‌مندان فناوری است که در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری را شاهد بوده است.

ایبسن چن، مدیر مارکتینگ محصول شرکت ای دیتا در این خصوص گفت:

از اینکه سه محصول ما جایزه معتبر رد دات را دریافت کردند بسیار هیجان‌زده هستیم. کسب این افتخار مهر تاییدی بر تلاش ما برای ارائه محصولاتی نه فقط کارآمد، بلکه زیبا به مشتریان است. با تجربه چندین و چند ساله و ایفای نقش به عنوان رهبر بازار حافظه‌های ذخیره‌سازی و رم، سه محصول شرکت XPG شامل یک اس اس دی و دو ماژول رم مفتخر به دریافت این جایزه ارزشمند شدند.

شرکت XPG در جشنواره رد دات

اس اس دی XPG GAMMIX S70 PCIe Gen4

به لطف اینترفیس نسل جدید PCIe Gen4، اس اس دی XPG GAMMIX S70 با سرعت خواندن/نوشتن ترتیبی 7400/6400 مگابایت بر ثانیه، به گیمرها کمک می‌کند تا همیشه در نبردهای خود پیروز باشند. برای عملکردی قابل اطمینان و پایدار، این اس اس دی از هیت‌سینک کارآمدی بهره می‌برد که طراحی آن در انحصار XPG قرار دارد.

XPG

این هیت سینک آلومینیومی از ساختاری چندسطحی و الهام گرفته شده از امواج اقیانوس بهره می‌برد. این طراحی منحصربه‌فرد با افزایش سطح تماس، گرما را به شکل موثری دفع می‌کند. محفظه‌های توخالی که در زیر هیت‌سینک قرار گرفته‌اند، با بهبود جریان هوا و انتقال موثرتر گرما، توانمندی خنک‌سازی اس اس دی را افزایش می‌دهند.

حافظه رم XPG SPECTRIX D70G DDR4

حافظه رم XPG SPECTRIX D70G از طراحی متفاوتی نسبت به ماژول‌های رم رایج بهره می‌برد و در واقع دارای دو شخصیت است. یک جنبه شخصیتی آن استفاده از دو سطح با طراحی متضاد آن است که یک سطح نرم و تمیز و سطح دیگر شیاردار و دندانه‌دار است.

XPG

علاوه بر این، این حافظه رم زمانی که نورپردازی RGB خاموش و روشن باشد، دو ظاهر کاملا متفاوت را از خود به نمایش می‌گذارد. وقتی قابلیت نورپردازی خاموش است، پوسته خارجی رم با جنس پلاستیکی خود شبیه به یک سطح فلزی به‌نظر می‌رسد. اما زمانی که نورپردازی RGB فعال می‌شود، این سطح نیمه شفاف اجازه می‌دهد تا جلوه‌های نوری رنگارنگ به خوبی بدرخشند. از نظر عملکرد نیز، ماژول رم SPECTRIX D70G برای مالتی‌تسکینگ کارآمد، حداکثر فرکانس 4600 مگاهرتزی را ارائه می‌دهد.

حافظه رم XPG SPECTRIX D50 Xtreme DDR4

با حداکثر فرکانس 5000 مگاهرتزی، ماژول رم XPG SPECTRIX D50 Xtreme DDR4 RGB سرعت‌ بسیار بالایی را برای پردازش سریع‌تر و بهینه‌تر وظایف مختلف در دسترس کاربر قرار می‌دهد. طراحی بیرونی این ماژول رم به خوبی با سرعت و کارآمدی آن هماهنگ است.

XPG

یک پوشش فلزی به ضخامت 2 میلی‌متر به عنوان بستر اصلی هیت سینک خارجی ماژول در نظر گرفته شده است. این پوشش فلزی از بافت جذاب و طراحی ظریفی بهره می‌برد. بر روی این هیت سینک فلزی شیارهای V مانند وجود دارد که به صورت متقاطع، الگوهای X را ایجاد کرده‌اند تا علاوه بر اینکه سرعت بالای رم را تداعی می‌کنند، یادآور برند XPG باشند.

ماژول D50 Xtreme فرم تکراری نورپردازی RGB به شکل مستطیلی را کنار گذاشت و طراحی مثلثی با خطوط متقاطع را ارائه کرد.

کمیته Red Dot Award: Product Design از سال 1955 تا به امروز، طراحی محصولات کارخانه‌ها و طراحان مختلف از سراسر دنیا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این موسسه با تشخیص کارآمدی طراحی محصول، طراحی ارتباطات و طراحی مفهومی، جوایزی را به محصولات برتر اختصاص می‌دهد. در واقع این واقعیت که کمیته بین‌المللی Red Dot Award توسط جمعی از داوران خبره و باتجربه مدیریت می‌شود و محصولات برتر با وسواس و دقت نظر بالایی انتخاب می‌شوند، این جایزه را ارزشمند کرده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*